Account Koppelen

  • 8 February 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Berste T-Mobile,

Ik heb een nieuw zakelijk abonnement afgesloten met nummer behoud. Ik heb tevens het oude abonnement ontkoppeld maar nu koppelt hij dit nieuwe zakelijk abonnement niet met hetzelfde nummer. Zouden jullie hier uitkomst kunnen bieden, aangezien ik de app veel gebruik in het buitenland voor bundels etc. Ik hoor graag jullie antwoord, bedankt!

Vriendelijke groet


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

HI @MrVanOp 

Wat leuk dat je voor een zakelijk abonnement bent gegaan. Ik wil je graag verder helpen met je verzoek het kan namelijk zijn dat je account nog is gekoppeld. zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer