Account ontkoppelen

  • 25 February 2023
  • 8 reacties
  • 133 Bekeken

Ik kan sinds mijn contract overname niet meer inloggen op mijn t-mobile. Ik krijg te zien dat mijn account al gekoppeld is.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shannenbide 

Goed dat je dit aangeeft. Het kan inderdaad dat je nummer nog is gekoppeld aan een ouder account. Ik wil dit graag voor je oplossen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Goedemiddag! 
 

Tegen zit probleem loop ik ook aan, zou ik hierbij geholpen kunnen worden? 
Ik hoor het graag! 
 

groeten,

Kelly van Amerongen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kellyvanamerongen 

Ik kan je daar ook bij helpen. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!

Hi! 
 

Ook ik loop tegen hetzelfde probleem aan. 
Hoor graag of jullie mij ook hierbij kunnen helpen. 
 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SFxBH 

Ik wil ook voor jou kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Kan nergens mijn contract vinden, kan zelfs deze niet toevoegen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marxheldam 

Ik wil dit graag voor je checken. Heb je wel een My T-Mobile account? Op welke manier heb jij je bestelling gedaan? Als je in de T-Mobile Shop of via sales of webshop een abonnement hebt afgesloten dan kun je je contract terugvinden in My T-Mobile. Ga naar ‘’Mijn abonnement’’ en dan zie je de optie download contract. Als je geen account hebt dan kun je die heel eenvoudig aanmaken via deze pagina.

Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je account zoals de klanten hierboven dan zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. 

 

 

Dankje heb vanochtend de klantenservice gesproken gaat van alles fout achter de schermen, verkeer email adres, heb emailadres met daar achter .mtm staan in de app, men is er mee bezig 

Reageer