Beantwoord

Account veranderen van prepaid naar abonnement

  • 25 June 2021
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Ik ben overgestapt van Prepaid naar een abonnement met nummerbehoud, maar nu krijg ik geen toegang tot mijn gegevens op de T-Mobile website. Ik kan gewoon inloggen, maar dan krijg ik de melding dat mijn dashboard niet geladen kan worden. Daaronder staat dat ik alleen mijn facturen kan bekijken, omdat mijn contract is opgezegd. Als ik dan naar de pagina met mijn facturen ga, krijg ik de melding dat ik geen recht heb om die pagina te bekijken omdat ik ben ingelogd als prepaid of zakelijke klant.

Ik heb een bevestiging van mijn contract gekregen via email en het nummerbehoud is gelukt want ik ben nog steeds bereikbaar op mijn oude nummer. Is er iets misgegaan met mijn abonnement, of ligt de fout bij de website? Is het nog mogelijk om mijn gegevens te updaten zodat ik hetzelfde account kan blijven gebruiken?

icon

Beste antwoord door Dave 1 July 2021, 14:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kluijskin 

Heeft het abonnement nog wel hetzelfde klantnummer als die je voor prepaid had?

Ik denk dat een moderator je bestaande account wel kan "updaten".

Reputatie 7

Hoi @Kluijskin,

Ik zie inderdaad terug dat onder het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd op onze Community er nog een PrePaid-aansluiting staat. Als je akkoord gaat dan verwijder ik dit account. Dit wil ik niet gelijk doen zonder jouw toestemming, want misschien wil je nog iets inzien op jouw My T-Mobile van jouw PrePaid. 

Zodra ik jouw akkoord heb pak ik dit verder op!

Hoi @Kluijskin,

Ik zie inderdaad terug dat onder het telefoonnummer waar je mee bent geregistreerd op onze Community er nog een PrePaid-aansluiting staat. Als je akkoord gaat dan verwijder ik dit account. Dit wil ik niet gelijk doen zonder jouw toestemming, want misschien wil je nog iets inzien op jouw My T-Mobile van jouw PrePaid. 

Zodra ik jouw akkoord heb pak ik dit verder op!

 

 

Hoi, ik vind het goed. Moet ik daarna een nieuw account aanmaken met een nieuw wachtwoord enzo, of kan ik dan weer inloggen met mijn oude gegevens?

Ik heb wel een nieuw klantnummer gekregen met mijn nieuw abonnement. Maakt dat ook nog wat uit?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hoi @Kluijskin,

Voor dit account maakt dat op dit moment niet uit, aangezien het nu een geheel nieuw account wordt. Ik heb jouw oude account verwijderd, dus je kunt je nu opnieuw registreren via deze website. Dit is geen inlog met jouw oude gegevens, maar je kunt er natuurlijk wel voor kiezen om vergelijkbare inloggegevens te gebruiken bij het nieuwe account.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan horen we het graag van je, ook wanneer je nog andere vragen voor ons hebt!

Hallo,

 

Ik kan geen account registreren, want nu krijg ik de melding: "Dit e-mail adres is niet toegestaan. Kies een ander e-mail adres of voeg je nieuwe abonnement toe aan je bestaande account.”

Ik heb geen vreemde tekens in mijn email. Het is het email adres dat ik heb gebruikt bij mijn vorige account.

Reputatie 7

Hoi @Kluijskin,

Dit heb ik even voor je gecheckt en ik zie dat er wel een account is geregistreerd op jouw e-mailadres. Als je naar de inlogpagina gaat en dan, indien nodig, even je wachtwoord herstelt, dan zou het al moeten lukken. Daarna moet je nog even je telefoonnummer koppelen en dan is het account helemaal klaar voor gebruik! 

Kun je laten weten of het is gelukt? Zo niet, dan horen we graag van je waar je nog tegenaan loopt!

Hoi @Kluijskin,

Dit heb ik even voor je gecheckt en ik zie dat er wel een account is geregistreerd op jouw e-mailadres. Als je naar de inlogpagina gaat en dan, indien nodig, even je wachtwoord herstelt, dan zou het al moeten lukken. Daarna moet je nog even je telefoonnummer koppelen en dan is het account helemaal klaar voor gebruik! 

Kun je laten weten of het is gelukt? Zo niet, dan horen we graag van je waar je nog tegenaan loopt!


Hoi!

Alles is gelukt, ik ben weer ingelogd en kan al mijn gegevens zien. Heel erg bedankt!!

Reageer