Beantwoord

Apple watch app is niet te activeren


De Watch App zegt dat je naar “Meer” en dan “App instellingen” moet gaan om daar Apple Watch optie te activeren. Helaas is daar helemaal niet zo’n optie te vinden.

icon

Beste antwoord door Wouter 14 June 2021, 15:17

Bekijk origineel

61 reacties

Is er al iets bekend over het activeren van de T Mobile App op de Apple Watch? Lukt tot op heden nog steeds niet! 🙁

Die instelling kan ik niet vinden in de Watch app op de iphone waar ik nu kijk. Als je bedoelt Instellingen → Mobiel Netwerk → Watch dan staat daar mobiel netwerk aangevinkt voor de Watch app.

@Smokey 65

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar,

ik blijf liever bij Pharwin die is er al mee bezig van begin af aan en anders lopen jullie tweeën door elkaar heen.

Mvg Reza.

Misschien gerelateerd dus ik plaats het hier: de T-Mobile app op mijn Watch SE wil niet starten en blijft deze melding geven ook nadat ik de optie aan heb gezet. Dus de app op het horloge doet het niet 

 

 

Ik ben al 3 maanden bezig 2x alle gegevens doorgeven  2x zou de technische dienst het oppakken maar tot nu nog niks opgelost en gehoord. Slecht zaak dit T Mobile!

Oooh. Ik had gewoon een Watch app verwacht die laat zien wat de iPhone app laat zien maar het is alleen een app voor esim data??

Nee dit is de info die gevraagd werd bij nr:1

Hier versie 7.1 (18918) en heb precies hetzelfde gedrag als Smokey 65. De instelling is gezet in de app maar de app op de Watch blijft zeggen dat ik de Apple Watch optie moet activeren.

Reputatie 4

Hoi, klopt het dat je een mail ontvangen heb van ons over een migratie en dat je je gebruikersnaam nu je e-mailadres is geworden?

De Apple Watch is op dit moment nog niet geschikt voor gemigreerde klanten, begin juli releasen we een nieuwe versie van de My T-Mobile app waarbij je weer gebruik kan maken van de app op je watch.

Dat soort gegevens deel ik niet zo maar via een Forum :-). Ik bel wel even met support. Bedankt tot zo ver. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Smokey 65 

Ik zie dat je op 11 oktober een bericht hebt gehad met dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je nogmaals je Apple Watch willen activeren zoals je eerder hebt gedaan? Als het niet lukt dan zet ik dit nogmaals door. 

Ik hen ook een AW Ultra. Ook met het zelfde probleem. Versies kloppen. In app staat Apple Watch aan maar krijg melding krijgen dar deze functie aangezet moet worden. 

Ook bij mij werkt de app niet op mijn iwatch, alle bovenstaande stappen gecontroleerd en staan goed. Ik moet wel zeggen dat ik eerst een iphone xr had en daar deed de app het wel op mijn iwatch 7 en sinds ik de iPhone 14 pro heb werkt het niet meer, ik moest wel een nieuwe esim op mijn telefoon zetten, weet niet of dat van invloed kan zijn. In de winkel weten ze het ook niet.

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 @TheRitz Bedankt voor de toelichting! Zouden jullie voor mij de Watch app kunnen openen en dan vervolgens gaan naar Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Wat voor melding krijgen jullie dan te zien? Ik hoor het graag!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 7
Badge +9

@Smokey 65 

Ik heb je een privebericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

ok, net een update gekregen van de App. Nu werkt de app op de Applewatch wel maar ehhh… Hij toont de gegevens van het abonnement van mijn vrouw. Terwijl de multisim toch echt aan mijn gekoppeld is.

Kan ik ergens instellen dat de gegevens van een ander nummer moeten worden getoond op de Applewatch.

Ik kom hier uit en als ik op de ! Krijg dit te zien.

 

De gevraagde instelling heb ik dus niet want ik heb geen apple Watch met mobiel netwerk functionaliteit zoals ik zei

@TheRitz Het klopt dat het inderdaad een functie is voor de eSIM en dus niet een extensie is voor de Watch App. Ik geef je groot gelijk dat als Watch hetzelfde laat zien als de mobiele app het een mooie toevoeging is, maar daar heb ik op dit moment geen duidelijkheid over. Wellicht dat we dit in de toekomst wel zullen gaan toepassen. 

 

@Smokey 65 Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Ik heb precies hetzelfde probleem. krijg ook de melding:

”Open de my T-mobile app op je telefoon, ga naar “meer”, dan naar “app instellingen” en activeer daar de apple watch optie. 
 

ik zie dan een optie “watch” → gebruik dit account op je smartwatch. Die heb ik geactiveerd, schuifje word roze. Is dit überhaupt de optie die aan moet?

Want na activeren blijft bovenstaande melding over activeren nog steeds staan op mijn apple watch. 


Alle voorgaande stappen op dit forum doorlopen maar alles staat verder juist ingesteld op zowel mobiel als watch. 
 

En ja is een apple watch series 8 met cellular optie.  - WatchOS Versie 9.0.2 - T Mobile NL 51.0 - Geen dualsim - bluetooth is verbonden.

 

kan je mij ook helpen?
 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Slin @Bespe007, is het al wel gelukt om de Multisim te koppelen? 

Volg deze stappen om Multisim te kopen:​

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

Zouden jullie kunnen aangeven welke stappen jullie precies hebben doorlopen en waar het eventueel niet lukt? Dan weet ik in welke richting ik verder moet zoeken, zodat ik jullie zo goed mogelijk verder kan helpen. Ik hoor het graag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo Pharwin,
ik persoonlijk denk niet dat het daar aan ligt dit ivm Emiel die het zelfde heeft als mij. Kijk topic!
P.s het is al doorgezet naar de technische specialisten op 22-09 maar tot heden nog niks gehoord dit is de mail. 

(Kenmerk: 3012/59921466)
Beste meneer Lust, 

We hadden contact over de My T-Mobile app kunnen gebruiken op je Apple watch zonder dat dat telkens gedeactiveerd wordt.
In deze e-mail vind je een handige link om het nog even op je gemak door te lezen. Kijk op: https://ik heb een melding doorgezet naar de technische afdeling om dit te onderzoeken. De uitslag kan tot maximaal 3 weken duren. 

Supersnelle service in de T-Mobile app
Met onze app heb je alles zelf onder controle: geen wachttijden, bekijk je facturen, hou je verbruik in de gaten, pas je abonnement aan en meer. Blijf verbonden met je account en download de T-Mobile app

Heb je nog vragen? 
Vind je antwoord dan snel op t‑mobile.nl/klantenservice


Vriendelijke groeten,
Belinda
T-Mobile

Bedankt, bij mij werkt alles nu👍

Ik heb bovenstaande stappen doorlopen. Multisim is gekoppeld; er wordt data verstookt. Maar app is niet te activeren

Reputatie 6
Badge +6

@Slin @Bespe007 Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met jullie telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik dit voor jullie doorzetten naar onze technische specialisten om het uit te laten zoeken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

@Smokey 65 @TheRitz Ik heb even navraag gedaan en kom tot de volgende conclusie: om gebruik te kunnen maken van de app op je Apple Watch, dien je te beschikken over een Multisim. De Multisim is alleen beschikbaar voor een Apple Watch Cellular (beschikbaar via mobiel internet)/ Een Apple Watch Cellular is te herkennen aan een rode ring, om het knopje heen (of rode stip bij de Apple Watch 3 Cellular). Ik vermoed dat jullie beiden geen Cellular versie hebben, aangezien @TheRitz aangeeft dat hij niet over een Apple Watch beschikt met mobiel netwerk functionaliteit. @TheRitz Je geeft aan te beschikken over een SE model. Is dit model wel Cellular, dus beschikbaar via een mobiel netwerk, of is dat niet het geval? 

 

Ik hoor het graag van jullie!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Er word om gegevens gevraagd al 2x en vervolgens geen reactie meer! 🙁

Reageer