Betaalgegevens wijzigen

  • 21 November 2022
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb vandaag x keer geprobeerd om mijn betaalgegevens te wijzigen. Maar ik krijg steeds een foutmelding: Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw. 
inmiddels probeer ik ook een smart Watch te kopen. Bijna dezelfde fout: het is niet gelukt om je gegevens op te halen.

ik hoop dat ik snel geholpen word. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Guleryuz 

Ik kijk graag met je mee. Gebruik jij de My T-Mobile app of de webversie? Zou je ook via de webversie een andere browser kunnen proberen? Werken andere functies in My T-Mobile wel goed? Ik wil ook graag naar je gegevens kijken dus zou je mij een privébericht kunnen sturen het nummer waar met het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of het bij mij wel lukt. 

Ik hoor graag van je!

Ik heb twee 06 nummers met verschillende klantnummers (beide prive). Met het ene nummer kan ik alles wijzigen, met het andere nummer kan ik niet wijzigen en ook geen esim of multisim aanvragen omdat ‘mijn gegevens niet compleet zijn’. Natuurlijk de helpdesk gebeld, maar die begreep het niet.

Kan iemand hier helpen?

Reputatie 7
Badge +14

@pauliee Probeer eens een nieuw account te maken met dat laatste nummer. Misschien zit daar het probleem

 

helaas, blijft bij dezelfde foutmeldingen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pauliee 

Ik ben benieuwd of jij de My T-Mobile app of de webversie gebruikt? En zou je ook via de webversie een andere browser kunnen proberen? Ervaar je alleen problemen met gegevens wijzigen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of het bij mij wel lukt. Als je op mijn naam klitk dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet!

Ik heb dit probleem ook, app/web etc maakt niets uit steeds dezelfde foutmelding

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cypox 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. 

Reageer