Beantwoord

Bundel gekocht maar niet toegevoegd

  • 10 January 2022
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb vandaag de Internet S bundel aangeschaft, maar deze is nog niet toegevoegd aan My T-Mobile. Ook heb ik nog geen SMS gekregen ter verificatie van de aankoop. Wel is het geld al van mijn rekening afgehaald.

 

Opgelost!

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 January 2022, 10:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Wilt u graag vertellen hoe u dit oplost? Ik heb hetzelfde probleem, vier dagen geleden een M bundel gekocht en ik heb ‘t sindsdien niet ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rynsryadi 

Ik kijk ook graag met je mee voor een oplossing. Heb je een screenshot van je betalingsbewijs die je met mij kan delen in dit topic? Zorg er wel voor dat je persoonsgegeven niet zichtbaar zijn. Je kan mij vervolgens een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres en dan kijk ik graag met je mee voor een oplossing. 

Hi @rynsryadi 

Ik kijk ook graag met je mee voor een oplossing. Heb je een screenshot van je betalingsbewijs die je met mij kan delen in dit topic? Zorg er wel voor dat je persoonsgegeven niet zichtbaar zijn. Je kan mij vervolgens een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres en dan kijk ik graag met je mee voor een oplossing. 

Bedankt Hajar, hierbij is de screenshot.

Reputatie 7
Badge +9

@rynsryadi Ik heb gereageerd op je bericht!