Beantwoord

eSim bestellen

  • 29 November 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Als ik een e-sim wil bestellen krijg ik de melding dat mijn email adres niet bekend is? Ik heb hem al een paar keer gewijzigd maar de melding blijft staan. Kan dit aangepast worden zodat ik een e-sim kan bestellen.

icon

Beste antwoord door Tasro 7 December 2022, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Als ik een e-sim wil bestellen krijg ik de melding dat mijn email adres niet bekend is? Ik heb hem al een paar keer gewijzigd maar de melding blijft staan. Kan dit aangepast worden zodat ik een e-sim kan bestellen.

Hi @Tasro, excuses voor de late reactie. Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Krijg je deze melding alleen in de app te zien of ook via de browser? Zou je het eventueel kunnen proberen via een desktop om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het alsnog niet lukken, kan ik de eSIM voor je bestellen. Kun je in dat geval mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb al gebeld en het was toen zo geregeld.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Tasro

Wat fijn om te horen dat alles inmiddels is geregeld. Mocht er nog iets zijn, kun je altijd een nieuw topic openen op de Community en dan zullen mijn collega’s of SuperUsers met je meekijken!

Reageer