Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

  • 29 November 2022
  • 1 reactie
  • 388 Bekeken

Geachte,

Ik krijg geen abonnement toegevoegd aan my T-mobile. Wanneeer ik mijn thuis abonnement wil toevoegen komt er te staan ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’ Dit zorgt ervoor dat ik geen inzage krijg in mijn betalingen. Is er iemand wat mijn kan helpen?

 

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Geachte,

Ik krijg geen abonnement toegevoegd aan my T-mobile. Wanneeer ik mijn thuis abonnement wil toevoegen komt er te staan ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’ Dit zorgt ervoor dat ik geen inzage krijg in mijn betalingen. Is er iemand wat mijn kan helpen?

 

Alvast bedankt!

Hi @BobBeijers, excuus voor de late reactie! Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Ik vermoed dat je nummer nog gekoppeld staat aan een oud My T-Mobile account, waardoor het niet mogelijk is om deze te koppelen. Gaat dit wel om je mobiele nummer die je probeert toe te voegen in je My T-Mobile account? Of gaat het om je T-Mobile voor Thuis account? Graag ontvang ik van jou een toelichting hierop. Mocht het om je mobiele abonnement gaan, dan kan ik dit voor je verwijderen. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer