Beantwoord

Het vermelden van vernieuwingen

  • 18 September 2021
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Wat ik niet kan snappen is dat de backend van tmobile wordt geupdate/upgrade en hier dan geen formele informatie op de website wordt vermeld. Ik krijg steeds meer problemen met de T-Mobile omgeving waardoor ik nu ( door hun upgrade/update ) een negative registratie heb EN een rekening open heb staan waar je u tegen zegt.

 

Al wil ik wel vermelden dat alles buiten om ( snelheid netwerk en dergelijke ) gewoon wel stabiel is.

Ik snap dat dit process niet vlekkenloos kan gaan, maar ik ben momenteel wel hier de “duppen” van als het gaat om een bijv nieuw abbonement aan te gaan of negative registraties, ik ben jong en hier zal ik nog enig lange tijd last van hebben als het niet opgelost kan worden, en vindt ik persoonlijk geen prettig gevoel als ik jaren lang al gebruik maak van T-Mobile.

 

 

Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat jullie die vermelding geven op de voorpagina?
En voor mij het account kunnen laten functioneren?

Na mijn weten en contact met de klantenservice heb ik geen betalingsachterstand.

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 September 2021, 12:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @itmediavision 

Toen wij My T-Mobile gingen vernieuwen hebben wij dit wel aangekondigd op deze pagina. Daar kun je alle uitleg vinden hierover. Ervaar je momenteel problemen met inloggen op My T-Mobile? Op welke manier probeer je in te loggen? Via de app of desktop versie?

Mocht er nog iets onduidelijk zijn dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens controleren en ook zien of je facturen hebt open staan.