Beantwoord

Inloggen My T-Mobile lukt niet

  • 15 April 2018
  • 3 reacties
  • 907 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de t mobil app zowel als telefoon al op het tabblad ik krijg steeds dat de gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn
icon

Beste antwoord door David 16 April 2018, 10:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rezie53,

Erg onhandig dat je niet in jouw My T-Mobile kon! :S Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega je vanochtend gelukkig heeft kunnen helpen met het resetten van jouw wachtwoord. Daarna zie ik dat je jouw username en wachtwoord hebt aangepast. Als het goed is, is jouw probleem nu helemaal opgelost! 🙂

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!

Hallo,

Geen idee of het zin heeft om een bericht te plaatsen in een topic van 3 jaar oud, maar daar gaan we.

Ik heb hetzelfde probleem als veel mensen hierboven. Inloggen via een browser op de computer lukt wel. Inloggen op de app lukt niet. Gebruik zeker weten de juiste gebruiksnaam en wachtwoord. Wat gaat er mis? Wie kan het oplossen? Ik hoor graag. 

Groet, Hugo

Reputatie 7
Badge +20

Hi @whugos 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Zou je de My T-Mobile app kunnen updaten naar de laatste versie? Zou je het dan opnieuw kunnen proberen en laten weten of het werkt? Als het niet werkt kun je dan een screenshot delen van de foutmelding die je te zien krijgt?

Reageer