Beantwoord

Inloggen My T-Mobile lukt niet

  • 15 April 2018
  • 7 reacties
  • 1138 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de t mobil app zowel als telefoon al op het tabblad ik krijg steeds dat de gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn
icon

Beste antwoord door Dave 16 April 2018, 10:08

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi Rezie53,

Erg onhandig dat je niet in jouw My T-Mobile kon! :S Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega je vanochtend gelukkig heeft kunnen helpen met het resetten van jouw wachtwoord. Daarna zie ik dat je jouw username en wachtwoord hebt aangepast. Als het goed is, is jouw probleem nu helemaal opgelost! 🙂

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!

Hallo,

Geen idee of het zin heeft om een bericht te plaatsen in een topic van 3 jaar oud, maar daar gaan we.

Ik heb hetzelfde probleem als veel mensen hierboven. Inloggen via een browser op de computer lukt wel. Inloggen op de app lukt niet. Gebruik zeker weten de juiste gebruiksnaam en wachtwoord. Wat gaat er mis? Wie kan het oplossen? Ik hoor graag. 

Groet, Hugo

Reputatie 7
Badge +9

Hi @whugos 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Zou je de My T-Mobile app kunnen updaten naar de laatste versie? Zou je het dan opnieuw kunnen proberen en laten weten of het werkt? Als het niet werkt kun je dan een screenshot delen van de foutmelding die je te zien krijgt?

Ik kan niet inloggen op de t mobil app zowel als telefoon al op het tabblad ik krijg steeds dat de gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn

Mij lukt het al tijden niet om in My T-mobile mijn abonnement gekoppeld te krijgen.

Reputatie 4

Hoi @ojee23, welkom op de T-Mobile Community!

 

Goed dat je het hier laat weten. We helpen je hier graag bij. Waar loop je precies tegenaan? Mocht je op https://www.t-mobile.nl/my/registreren de melding krijgen dat je e-mailadres al gekoppeld is aan een My T-Mobile-account kunnen wij ervoor zorgen dat deze wordt losgekoppeld van een eerder My T-Mobile-account dat je gebruikt hebt zodat je dit e-mailadres weer kunt gebruiken om een nieuw account mee aan te maken. Stuur mij in dat geval vooral een privébericht (klik op mijn avatar en daarna op 'Stuur bericht') met daarin ter controle je 06-nummer, postcode, huisnummer, achternaam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je graag verder zodat je weer kunt inloggen! 😊

Hartelijk dank voor je reactie. Ik kan het abonnement nu toevoegen. Maar nu kan ik niet bij mijn facturen komen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ojee23 

Geen zorgen we gaan je helpen om dat ook opgelost te krijgen! Gebruik je hiervoor de app of de webversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden en als je de webversie gebruikt zou je een andere browser kunnen gebruiken? Ik verwacht dat als je dit probeert je ook weer toegang krijgt tot je facturen. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer