Beantwoord

Inloggen My t-mobile na samenvoegen werkt niet meer

  • 31 October 2022
  • 14 reacties
  • 374 Bekeken

Reputatie 2

Goedenmiddag,

 

Sinds de mogelijkheid van het koppelen van mijn T-Mobile thuis en Mobiel account heb ik problemen met inloggen voor mijn mobiele abbonnement.

Als ik inlog krijg ik alleen de T-Mobile Thuis gegevens en ik zie niks meer van mijn mobiele abbonnement.

 

Is hier een oplossing voor?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 October 2022, 17:07

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ReinoudS 

In je T-Mobile thuis account kun je in het menu onderaan kiezen voor ontkoppelen. Als het goed is veranderd het account automatisch naar het vernieuwde My T-Mobile. Hier kun je dan thuis en mobiel koppelen.

Hoi, hier een soortgelijk probleem.

Al een tijdje problemen gehad met apart inloggen voor mobiel en thuis, uiteindelijk zojuist gelukt. Nu wil ik inloggen bij mijn thuis abonnement, krijg ik een overzicht dat ik mijn mobiel en thuis abonnement kan koppelen aan één account. Nou super! Het werkt alleen niet. Ik krijg een foutmelding en kan mijn gegevens van mijn thuis abonnement nu ook niet meer inzien.

Ik las ergens dat het koppelen van abonnementen per groepjes wordt ingesteld voor klanten? Maar betekent dat dan nu dat ik niks kan inzien, totdat ik een keer bericht krijg dat ik het kan koppelen? 

Het andere gevolg hiervan is dat ik nu problemen heb met mijn tv, hij vraagt opnieuw om registreren. Maar ik kan nu mijn gegevens niet opzoeken om opnieuw te registreren.. sowieso raar dat dit nu moet, na het registreren 2 maanden geleden.

Reputatie 7

Hi @mjabongers, heel goed dat je het aangeeft! Inmiddels zou iedereen gemigreerd moeten zijn en moet je zonder problemen kunnen inloggen. Ik ga je hier dan ook bij helpen. Kun je aangeven welke foutmelding je te zien krijgt? Ook ontvang ik in een privébericht graag het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Ik heb je via die weg alvast de gegevens van jouw tv gestuurd, zodat je in ieder geval zonder problemen opnieuw kunt registeren. Als je op mijn bovenstaande vraag kunt terugkomen in het onderstaande topic, dan zou dat top zijn:

Ik wil dit voor je oplossen! 💪

Reputatie 2

Hoi @Lisa @Waqqas 

Als ik op de hoofdpagina ben van T-mobile en ik ga naar inloggen, dan vraagt hij om mijn email, als ik mij dan inlog krijg ik wel de pagina van koppel nu je account, maar als ik dan klik op accounts koppelen wordt ik meteen geleid naar de t-mobile thuis omgeving en zie ik niet mijn mobiele abbonnement.

 

Daarbij kan ik in mijn menu ook niet ‘account ontkoppelen’ vinden. ik zie alleen een driehoekje en voor de rest geen andere opties.

Ook kan ik mij nog steeds inloggen op My T-Mobile thuis, maar hier zie ik ook de optie niet om te ontkoppelen.

 

Wel erg jammer dat dit allemaal zo stroef verloopt, want ik kan mijn t-mobile mobiel abonnement verlengen, maar dat kan nu dus niet omdat ik ergens in een loophole zit.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ReinoudS 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het mobiele nummer waar het om gaat, naam, geboortefatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Hi @ReinoudS 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het mobiele nummer waar het om gaat, naam, geboortefatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Dag Hajar, ik heb volgens mij hetzelfde probleem als ReinoudS: zodra ik inlog op My T-Mobile krijg ik de melding "Log in op het abonnement voor mobiel, ga naar je account overzicht en koppel je abonnement voor thuis." en de keuzes "Koppel mijn abonnement voor Thuis" of "Doe ik later". Wanneer ik kies voor koppelen en inloggen keer ik terug in het keuzescherm om mijn abonnement te koppelen. Wanneer ik kies voor "Doe ik later" kom ik in T-Mobile Thuis. Hier kan ik geen optie vinden om te ontkoppelen.

Hoor graag of je me hiermee verder kan helpen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Robert_TM 

Kan je wel inloggen en in de My omgeving komen van je mobiel of thuis? Log je wel in met hetzelfde e-mailadres? Je moet voor zowel Thuis als mobiel hetzelfde e-mailadres gebruiken. Wat wil je nu precies gedaan krijgen? Je Thuis abonnement koppelen aan je mobiele abonnement in My T-Mobile? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het mobiele nummer waar het om gaat, naam, geboortefatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik met je meekijken. 

Hi @Robert_TM 

Kan je wel inloggen en in de My omgeving komen van je mobiel of thuis? Log je wel in met hetzelfde e-mailadres? Je moet voor zowel Thuis als mobiel hetzelfde e-mailadres gebruiken. Wat wil je nu precies gedaan krijgen? Je Thuis abonnement koppelen aan je mobiele abonnement in My T-Mobile? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het mobiele nummer waar het om gaat, naam, geboortefatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik met je meekijken. 

Als ik inlog kom ik in de My omgeving van thuis. Ik had voor zowel Thuis als Mobiel hetzelfde e-mail adres. Gaat mij erom dat ik weer toegang krijg tot zowel Thuis als Mobiel. Stuur je een privébericht.

Hoi,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Na de overgang op het nieuwe platform kan ik niet meer inloggen in de mobiele omgeving en kan ik ook niks meer aanpassen of inzien voor mijn mobiele abonnement.

Ik heb zowel T-Mobile Thuis als een sim-only mobiel abonnement. Als ik in My T-Mobile m'n mobiel abonnement wil koppelen, dan krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om het mobiele telefoonnummer te koppelen. Ik gebruik voor beide accounts hetzelfde emailadres. Voorheen kon ik gewoon voor beide abonnementen inloggen, maar nu dus alleen nog maar voor mijn T-Mobile Thuis abonnement. Ik ben hier echt al maanden mee bezig en ik heb ook al meerdere keren telefonisch contact gehad over dit probleem, maar het is nog steeds niet opgelost… Erg frustrerend!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Purple_Dolphin 

Ik wil ook met jou graag meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het mobiele nummer waar het om gaat, naam, geboortefatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 1

Got this issue also. In the past, login to my tmobile used my phone number. Now it use email address. For email address i already used it for tmobile thuis. When i login with my tmobile thuis, it ask me to couple with my tmobile account. To couple the account, i have to login with my tmobile. To login with my tmobile it need email address, cant use phone number anymore. I cant register my email address because its alredy used by tmobile thuis. Thus the circle continues.

Can you help me also?

Reputatie 1

Fixed by forgot password in mijn tmobile, couple tmobile thuis account, make sure to logout firsr, relogin

Reputatie 7
Badge +9

Hi @draco2000 

Thank you for sharing the solution. i’m sure it will help everyone who has the same issue. 

(Klantenservice telefoon zei dat ik mijn probleem hier ook even moest vermelden)

Ik kan niet meer bij mijn T-Mobile thuis abonnement. In mijn account zie ik alleen mijn mobiel staan. Als ik vervolgens mijn Thuis abonnement wil toevoegen, staat er dat er geen abonnement is gevonden op dit adres.

Bij klantvoordeel zie ik daarentegen wel duidelijk dat het abonnement actief is.

 

Als ik mijn wachtwoord reset, dan krijg ik op mijn email een mail van tmobile en tmobile thuis.
Afhankelijk van welke wachtwoord-resetlink ik als eerste gebruik kan ik op het andere account inloggen.
Ik heb al geprobeerd om in mijn Thuis account het abonnement te ontkoppelen, en sindsdien kan ik daar niet meer op inloggen. Op het account waar mijn mobiel actief is kan ik mijn Thuis abo niet toevoegen...

Reageer