Beantwoord

inloggen op my-mobiel

  • 20 December 2021
  • 18 reacties
  • 220 Bekeken

hallo ik heb een vraag is er storing op my t-mobile ik kan niet inlogen van de mobiel

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 December 2021, 21:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jamesrobert 

Zowel via de website en via de app heb ik geen problemen met inloggen, krijg je verder nog een melding te zien?

Probeer het eens via een andere apparaat of andere browser.

Ik al een op my-tmobile niet inlogen

 

 

Dit gaat niet op pc en ook op mobiel de app

Reputatie 7
Badge +15

Wanneer je probeert in te loggen wat is dan de foutmelding die je ziet?

Als ik gebruikers naam invult en wachtwoord krijg ik deze beeld terug dan moet ik alweer herhaling 

Moderator edit: afbeelding verwijderd. Het is niet toegestaan om in het openbaar privégegevens zoals een e-mailadres te delen.

Ik zie dat my mobiel dat er ook veranderd word zie hier onder

 

https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=329729&fid=565

Reputatie 7
Badge +15

Als ik gebruikers naam invult en wachtwoord krijg ik deze beeld terug dan moet ik alweer herhaling 

Moderator edit: afbeelding aangepast, zodat het e-mailadres niet zichtbaar is.

@jamesrobert je logt hier met een email in van T-Mobile thuis, gebruik het e-mailadres dat gekoppeld is aan je mobiele abonnement (je privé emailadres waarschijnlijk).

Ja klop gebruikers naam is mijn e-mail 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jamesrobert,

Zo te zien hebben we dit binnen de kortste keren voor je opgelost! Zoals @Waqqas terecht aangeeft gebruik je jouw @t-mobilethuis.nl email adres, alleen is jouw account geregistreerd met jouw privé email adres. Graag raad ik je aan om jouw privé email adres te gebruiken om in te loggen. Hiermee moet het absoluut lukken!

ik probeert te in te logen op mijn email adres nog steeds het zelfde afkeer terug opstart scherm ik heb 

 T-Mobile mobile dat gaat nog steeds niet , gebruik het e-mailadres dat gekoppeld

op my T-mobbile app

Reputatie 7

Hoi @jamesrobert,

In het screenshot wat je eerder deelde wilde je inloggen op de website, maar nu heb je het over de My T-Mobile App. Gaat het om inloggen op allebei of op één van de twee? Dat is op dit moment vrij onduidelijk namelijk en dat maakt het wat lastiger om tips te geven om weer in te kunnen loggen.

We kunnen ook jouw My T-Mobile account verwijderen, zodat je deze helemaal opnieuw kunt registreren. Er verandert dan verder niets aan jouw abonnement of telefoonnummer, maar dan kun je in ieder geval een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord kiezen, want daar lijkt het nu verkeerd te gaan.

Als je het hier ook mee eens bent, laat het even weten en anders horen we graag nog wat meer over wat er precies fout gaat bij het inloggen.

dat is goed

 

Reputatie 7

@jamesrobert 

Dat is zojuist voor je geregeld. Je kunt nu via de website een nieuw account aanmaken met de gewenste inloggegevens. Laat je weten of het is gelukt?

IK KAN NU INLOGEN MAAR MIJN MOBIEL NUMMER KAN IK NIET KOPPELEN

 

HET IS NIET MOGELIJK DIT ABONNEMENT TE KOPPELEN OMDAT AL GEKOPPELD IS AANEEN ANDERE GEBRUIKER VOLGENS MIJN SCHERM

 

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

de probleem is opgelost hij werk weer

 

bedankt er voor

 

groet j steffen

Reputatie 7

@jamesrobert 

Dat is goed om te lezen, fijn dat het is opgelost! Wat was uiteindelijk de oplossing voor jouw probleem?