Beantwoord

Inzicht in verbruik per abo maar alles onder één account

  • 3 September 2021
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb nu 3 abo's waarvan 2 van mijn kinderen. Deze heb ik nu allemaal onder mijn account samengevoegd zodat ik inzicht heb in verbruikskosten en facturen, maar ik krijg het nu niet voor elkaar dat de kinderen op hun eigen app inzicht krijgen in het eigen abo (vooral voor datagebruik).

 

Je kunt binnenkort ook iemand anders laten meekijken met jouw abonnement, of meekijken met het abonnement van iemand anders. Zo kun je bijvoorbeeld een kind mee laten kijken met een abonnement dat hij of zij gebruikt.

 

En volgens bovenstaande uitleg in het hoofdtopic moet dat dus wel kunnen?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 8 September 2021, 11:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Patrick1972 

Ik kan alleen vinden dat het binnenkort mogelijk wordt om mee te kijken bij iemand anders zijn abonnement.

Een oplossing zou kunnen zijn dat u af en toe inlogt via de website om een kijkje te nemen en voor de kinderen de app instellen, dan zouden de abonnementen wel verwijderd moeten worden uit uw account.

Hallo @Patrick1972 

Ik kan alleen vinden dat het binnenkort mogelijk wordt om mee te kijken bij iemand anders zijn abonnement.

Mjah maar dat bericht is van 6 maanden geleden en mij lijkt het toch wel een primaire functie omdat het vrij vaak om gezinsaccounts gaat. Anders zie ik het nut van meerdere abonnementen onder één account ook niet.

Reputatie 7
Badge +15

@Patrick1972 

Misschien dat ik het verkeerd heb hoor, indien dat zo is dat zal iemand anders nog wel even reageren.

Ik had mijn eerste bericht nog aangepast met een mogelijke oplossing.

Dank voor de reactie Waqqas, maar dan is wel weer alles apart wat ik dus voorheen had. :rolling_eyes:

 

Dan heeft die nieuwe functie van alle abo's onder één account dus nul zin :wink:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Patrick1972 

Het is inderdaad nog niet mogelijk om iemand anders te laten meekijken met jouw abonnement. Ik ga om een update vragen bij de app ontwikkelaars en zodra ik meer weet laat ik het weten in dit topic.

Wat je voor nu zou kunnen doen is je  inloggegevens delen met ze. En anders zul je de telefoonummers toch moeten loskoppelen van je account en hun een eigen account laten aanmaken. Dan delen zij weer hun inloggegevens met je en kan die los toevoegen in de My T-Mobile app. 

​Ik hoop dat je zo verder komt en ik kom hopeljk snel terug met een update!

Reageer