Beantwoord

Klantvoordeel en incasso misterie

  • 5 December 2022
  • 8 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 1

Hallo beste T-mobile,

Ik zit met 2 problemen: als ik op Klantvoordeel klik krijg ik de melding: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Hierdoor lukt activatie dus ook niet, terwijl de Klantvoordeel op mijn Ben.nl abo gelukkig al wel werkt. Ik heb begrepen dat dit een storing is bij jullie, maar het duurt nu al sinds oktober, dus mijn vraag is: hoe ver zijn jullie met oplossen? (heb van andere topic begrepen dat niet ontvangen Klantenvoordeel alsnog later verrekend zou worden dus daar ga ik ervan uit dat dat bij mij ook zo is)

Mijn 2de vraag betreft incasso abo kosten: er stond vandaag dat incasso niet is gelukt en heb vandaag dus zelf het bedrag overgemaakt. Echter mijn adres, naam, rekeningnummer etc kloppen dat heb ik nagechecked. Waarom is de incasso niet geukt dan?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 December 2022, 23:23

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lelieblaadje 

Alles werkt hier wel naar behoren inclusief het activeren van klantvoordeel. Heb je al gekeken of het via een andere apparaat wel lukt, andere browser of cache legen?

Omdat klantvoordeel voor BEN wel actief is kan je eens in My T-Mobile onder abonnementen kijken of je voor thuis ook klantvoordeel ontvangt?

Had je voor de incasso misschien niet genoeg saldo op het moment van incasseren? De verwerking van een handmatige overboeking kan een aantal werkdagen duren.

Reputatie 1

Dank je voor je reactie.

Klantvordeel ontvang ik niet, dat is precies het probleem. Blijkt ook uit de tot gisteren openstaand bedrag dat 5 euro niet is afgehaald van de rekening.

Op mijn rekening stond ruim voldoende saldo, dus dat kan het ook niet zijn.

Ik krijg eerder het idee dat T-Mobile een zooitje ervan maakt :(

Met andere browser lukt het ook niet...

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @lelieblaadje  Uiteraard maakt TM er geen zooitje van helaas gaat er soms wel eens iets fout en dan is het fijn dat klanten dat melden.

Mijn KV werkt ook nog steeds niet goed, ze zijn er druk mee bezig en zullen de gemiste kosten ook vergoeden. Wij moeten dus nog even geduld hebben.

Waarom de incasso niet is gelukt kan alleen een moderator voor je uitzoeken dus op dat antwoord moet je even wachten.
 

Groetjes 

Reputatie 1

Misschien moest ik “zooitje van maakt” tussen aanhalingsteken zetten, iig heb geen slechte bedoelingen ermee gehad naar TM.

Feit blijft dat veel dingen niet werken zoals ze horen te werken.

Als incasso niet lukt en daarna ik word afgesloten of naar de incassobureau word doorverwezen (wat dus de normale gang van zaken is bij bedrijven bij het niet betalen van je rekening) vind ik toch wel wat vervelend als dat ook nog eens buiten mijn eigen schuld gebeurt.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @lelieblaadje, goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 1

Hi @lelieblaadje, goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Heb je PB gestuurd gisteren 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @lelieblaadje, goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Heb je PB gestuurd gisteren 

Hi @lelieblaadje, ik heb je inmiddels van een reactie voorzien! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Reputatie 1

Hoi Pharwin,

Dank je wel voor je moeite dat je gedaan hebt. Ik zie idd dat Klantvoordeel geactiveerd is sinds vandaag.

Even 2 dingen: het kan absoluut niet zijn dat er niet genoeg geld op mijn rekening stond, maar goed dat maakt verder niets uit ik heb al betaald. Wel misschien een punt voor toekomstige incasso's.

Mijn 2de punt is: wordt de misgelopen Klantvoordeel nog verrekend? In de door mij betaald bedrag was Klantvoordeel nog niet verrekend iig. Ik ben sinds 25 oktober klant...

 

Nogmaals bedankt voor je hulp.

Groetjes,

Reageer