Beantwoord

Klantvoordeel niet te activeren via website/mobiele app

  • 4 December 2022
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste community,

 

Heb sindskort een Thuis abonnement en een mobiele Go abonnement, wanneer ik probeer mijn klantvoordeel te activeren via de website/of mobiele app zie ik de volgende melding.
 

 

Weet iemand hoe dit op te lossen is wellicht? Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 5 December 2022, 15:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Beste community,

 

Heb sindskort een Thuis abonnement en een mobiele Go abonnement, wanneer ik probeer mijn klantvoordeel te activeren via de website/of mobiele app zie ik de volgende melding.
 

 

Weet iemand hoe dit op te lossen is wellicht? Alvast dank.

Hi @Pacho goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit! Had je dit geprobeerd via de browser van je telefoon? Of krijg je deze melding ook te zien als je probeert in te loggen via een desktop? Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account! 

 

Groetjes,

Pharwin 

Beste community,

 

Heb sindskort een Thuis abonnement en een mobiele Go abonnement, wanneer ik probeer mijn klantvoordeel te activeren via de website/of mobiele app zie ik de volgende melding.
 

 

Weet iemand hoe dit op te lossen is wellicht? Alvast dank.

Hi @Pacho goed dat je dit aangeeft, ik zoek het graag voor je uit! Had je dit geprobeerd via de browser van je telefoon? Of krijg je deze melding ook te zien als je probeert in te loggen via een desktop? Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account! 

 

Groetjes,

Pharwin 

Hi @Pharwin,

 

Ik heb het zowel via mijn desktop browser (aanvankelijk in Firefox, daarna in Chrome) als via de mobiele app van Tmobile en als laatste via mijn telefoon browser (eerste in Brave, daarna via Chrome) geprobeerd. In alle gevallen krijg ik deze melding.

Ik zal je nu de informatie die je aan mij vroeg DM’en, dank voor het meedenken.

Reageer