Beantwoord

Koppelen 2e abonnement lukt niet

  • 30 July 2021
  • 8 reacties
  • 1396 Bekeken

Reputatie 1

Vanochtend kreeg ik een mail vanuit T-Mobile over de update van My T-Mobile.

Het gaat hierbij om de tweestapsverificatie en alle mobiele abonnementen onder 1 account.

Nu heb ik het migratieproces gedaan voor mijn mobiele 06-nummer en dat is zo te zien goed gegaan.

Echter heb ik ook nog een Tablet-abonnement wat ik wil toevoegen, maar als ik daarvoor de stappen doorloop krijg ik de melding: "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”
Ik heb de gevraagde gegevens (nummer en 5 laatste cijfers van het bankrekeningnummer) 10x gecontroleerd en zijn 100% zeker goed ingevuld.

Enig idee wat hierbij aan de hand kan zijn?


Wat ik mij wel eventueel kan voorstellen is dat het emailadres wat ik nu voor mijn account gebruik, eerst gekoppeld was aan het account voor mijn Tablet-abonnement. Ik kan dat nu alleen niet meer controleren, want ik kan niet meer inloggen op dat abonnement.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 August 2021, 12:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Donder03 

Kun je mij een privebericht sturen van het tablet abonnement en naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Het kan namelijk zijn dat je een oud My T-Mobile account hebt voor dat nummer en die moet ik dan eerst verwijderen en dan kun je een nieuwe aanmaken. 

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reputatie 1

Helaas is het nog steeds niet gelukt en lijkt er ook niet meer gereageerd te worden op prive-berichten.

Wanneer ik het probeer te koppelen via de T-Mobile site in een webbrowser krijg ik de melding "

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”.

Wanneer ik het via de My T-Mobile Android-app probeer, krijg ik de melding “Dit banknummer is niet correct”. Maar het ingevulde nummer is zeer zeker correct.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Donder03 

Ik heb in mijn privebericht uitgelegd dat er nog eerst een My T-Mobile account aangemaakt moet worden. Ik hoor graag of het lukt.

Reputatie 1

Met een nieuw account lukt het wel, maar dat was niet mijn doel.

Dus al met al is dit een nodeloze exercitie geweest, waardoor ik nu fijn mijn communicatie vanuit T-Mobile op 2 e-mailadressen binnenkrijg. Handig!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Donder03 

Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie over waarom het koppelen van de accounts niet lukt. 

Ik heb een zelfde probleem. Probeer een data abonnement aan t-mobile account toe te voegen. Verificatie banknummer lukt niet. Heb bank afschrift gecheckt: 097 nummer en banknummer zijn correct. 
Heb al gezellig met Lotte gechatbot maar kom niet echt verder in die hoek. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DavidP097 

Wat jammer dat het niet lukt. Ik kijk graag met je mee. Kun je mij een privebericht sturen van het tablet abonnement en naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of alles klopt.

Hi @Hajar, dank je wel voor je bericht! Had parallel een vraag bij t-mobile webcare neergelegd. Zoals in meer gevallen zat er een ander account dwars. Dat heeft Jacob van WebCare inmiddels opgelost. Nogmaals dank, groeten David

Reageer