Koppelen 2e abonnement lukt niet

  • 9 July 2022
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Goedenavond,
Ik kan mijn abonnement niet meer koppelen aan bestaand abonnement van mijn zoon.
Ik krijg alleen zijn abonnement in de tmobile app te zien en de mijne niet meer. Staat dat ik het eerst moet ontkoppelen maar dat lukt dus niet.
Kunt u mij hiermee helpen?


This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marianne1968 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik zie die graag tegemoet!

Goedemiddag T-Mobile,

Bij ons lukt het koppelen van een 2e abonnement ook niet. 
Abonnement is voor onze dochter (13). Was eerst een prepaid, maar is omgezet naar een abonnement op naam van mijn man met behoud van telefoonnummer. 
Om toch een beetje de controle te houden proberen wij al geruime tijd het abonnement te koppelen aan zijn My T-Mobile. 
Elke keer krijgen wij de melding dat het nummer reeds gekoppeld is. Wss is het nummer aan een oud mailadres gekoppeld welke niet meer in de lucht is. Hoe krijgen we dit ongedaan????
 

Inmiddels hebben we voor ons gevoel al tig accounts aangemaakt met mailadressen die nog niet bekend zijn bij jullie, maar steeds krijgen we dezelfde melding. Bij het aanmaken van een account weet je eigenlijk dat je de melding krijgt, maar gewoon stug doorgaan, want wie weet. 
Ook zijn we door onze ‘voorraad’ mailadressen heen. 
 

Alles in het kader van de AVG kregen we te horen van een medewerker van de T-Mobile shop. 
 

Dit is te zot voor woorden, graag jullie hulp en oplossing. 
 

Mvg,

Esther de Vries

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Esther0802 

Ook met jou kijk ik graag mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Hi @Esther0802 

Ook met jou kijk ik graag mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

hallo ik krijg mijn nieuwe tmobile thuis ook niet gekoppeld aan me mobiele abbonement er staat steeds fout opgetreden

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ssharinaa 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

jammer dat de antwoorden niet gegeven worden. ik loop tegen hetzelfde aan met mijn dochter. klantenservices is niet te bereiken of geeft 45 min wachttijd… hoor graag de oplossing

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jeroenrdijkstra 

Ik wil dit ook voor jou uitzoeken. Waarschijnlijk is er een oud abonnement gekoppeld waardoor je dit nummer niet kan koppelen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit verder uitzoeken.