Beantwoord

meerdere abonnementen


Volgens een maIl die ik van T-Mobile kreeg zou het nu mogelijk moeten om zijn meerdere abonnementen te beheren onder 1 account. Ik kan nergens op MyT-Mobile vinden hoe je abonnementen moet toevoegen. Voor de duidelijkheid: Ja, dit kan in de app, maar op het web kan ik nergens vinden hoe dit moet.

icon

Beste antwoord door Seccie 5 May 2021, 13:58

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @El Salvador

Ik ga proberen om je stap voor stap door het proces mee te nemen. 
Vanaf het web ga naar: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht
Klik vervolgens op de knop abonnement toevoegen
Vul het mobiele nummer wat je wil toevoegen en klik op volgende stap

Daarna krijg je een bevestigingscode vul deze in en druk op bevestigen.

Lukt het zo, of kan ik je verder nog ergens mee helpen? 
We horen het graag van je. 

 

 

als ik op de link druk dan krijg ik het volgende te zien:

 

Reputatie 7
Badge +4

Wat raar omdat je al eerder aangaf dat je meerdere abonnementen afneemt. 
Zou je eens de My T-Mobile app kunnen installeren op je toestel? 
Zorg ervoor dat je inlogt met je My T-Mobile mobiele abonnement account en niet zoals hierboven het prepaid account. Ik hoor graag weer van je! 

 

Het punt is, ik heb helemaal geen prepaid account. Ik heb al enkele jaren 4 abbo's (voor mij en mijn kinderen). De app heb ik ook al enkele jaren op mijn telefoon staan. Hierin kan ik alle aboo's bekijken en beheren. Ik heb online voor elke abbo een account en ik wil dus net zoals de app alles onder 1 account, maar op my t-mobile is er nergens een knop te vinden met abbo toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @El Salvador 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je gebruik maakt van een oudere versie van My T-Mobile. In de oudere versie kun je meerdere My T-Mobile accounts voor ieder nummer, in de My T-Mobile app kun je meerdere accounts naast elkaar gebruiken. Je kan alleen in de app meerdere accounts toevoegen en niet via de desktopversie. Bij het nieuwe My T-Mobile account heb je één account, waar je nummers aan koppelt. Mocht je gebruik willen maken van de nieuwe versie dan kan ik dit account dat eindigt op 72 verwijderen en dan kun je zelf een nieuwe account aanmaken met je e-mailadres. Mocht je dat willen laat het dan weten.

Dat is dan een prima oplossing. Verwijder mijn account dat eindigt op 72. Dank voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @El Salvador 

Ik heb bij deze je account verwijderd. Je kan nu een nieuwe aanmaken, Ik hoop dat je zo verder komt.

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als El Salvadore. Ook ik kan mijn meerdere abonnementen (1 van mezelf en 2 van mijn dochters) niet zien op de website. Nu trouwens ook niet meer in de app?!?

Ook krijg ik de melding die El Salvadore toont: “Helaas de pagina zit op slot”.

Kun je bij mij hetzelfde ‘trucje’ uithalen zodat ik ook meerdere abonnementen kan zien. Ik heb zelf waarschijnlijk ook een oudere versie van MyT-mobile.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pzijlstra 

Natuurlijk wil ik daarbij helpen.Ik heb op jouw verzoek je My T-Mobile account verwijderd en je kan nu een nieuwe aanmaken. Zorg er ook voor dat je My T-Mobile app voorzien is van de laatste update. Ik hoor graag  of het nu wel lukt.

hoi ik heb hetzelfde probleem als el salvador. 

Ook ik kan mijn meerdere abonnementen (1 van mezelf en 2 van mijn dochters) niet zien op de website. 

Ook krijg ik de melding die El Salvadore toont: “Helaas de pagina zit op slot”.

Kun je bij mij hetzelfde ‘trucje’ uithalen zodat ik ook meerdere abonnementen kan zien.  heb zelf waarschijnlijk ook een oudere versie van MyT-mobile?

Reputatie 7
Badge +4

Maak je geen zorgen @joepie123 ik ga ervan uit dat @Hajar je kan helpen om dit in orde te maken, of dat een van de collega-moderators je kan helpen. Volgens mijn laatste informatie is Hajar even aan het genieten van een welverdiende vakantie. 

Reputatie 7

Hoi @joepie123,

Het is niet echt een trucje, maar het verwijderen van het My T-Mobile account. :smile:  Als ik dit ook voor jou kan doen, want opnieuw registreren is inderdaad vaak de oplossing in dit soort gevallen, dan ontvang ik graag nog even jouw akkoord en dan regel ik dat!

 

Hoi David, Prima, akkoord

Reputatie 7
Badge +9

Hi @joepie123 

Ik heb je My T-Mobile account verwijderd. Je kan nu opnieuw een account aanmaken en dan zou het moeten lukken. Laat je even weten of het goed gaat?

ja gelukt! thx

@Hajar Volgens mij ben ik er bijna. Ik heb alleen nu het volgende:

2 accounts zijn gekoppeld aan mijn emailadres. Dat is goed en dat zijn de nummers van mijn dochters. Alleen ikzelf ben nu aan een account gekoppeld dat heet pzijlstra. Ik heb dus twee accounts met twee verschillende gebruikers. Kan je ervoor zorgen dat het telefoonnummer van deze laatste account, met gebruiker pzijlstra, ook gekoppeld wordt aan de gebruiker met mijn email-adres als gebruikersnaam?

Reputatie 7
Badge +15

@pzijlstra 

Werkt de optie abonnement toevoegen nog steeds niet? Anders zou je zelf je eigen abonnement aan dat account kunnen toevoegen.

Goedemorgen,

 

Ik heb hetzelfde probleem als meerdere in deze toppic.

Ik heb nog een oud account, waarbij ik dus niet de optie heb om andere abonnementen toe te voegen.

Kan mijn oude account verwijderd worden? Het gaat om degene met het nummer eindigend op 35

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jodocus15 

Ik heb bij deze je My T-Mobile account verwijderd. Je kan een nieuwe aanmaken en dan zou je wel meerdere abonnementen moeten kunnen toevoegen. Laat je even weten of het lukt?

Hi @Hajar 

Dankjewel! Het is nu wel gelukt!

Reputatie 3

Kan ik mijn tmobile thuis abonnement ook toevoegen aan MY-tmobile app?

bedoel dan natuurlijk naast mijn mobiele abonnement

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @staub ..

Voor T-Mobile thuis is geen speciale app. Je kunt via de browser op je mobiel inloggen.

Reputatie 3

Hoi @staub ..

Voor T-Mobile thuis is geen speciale app. Je kunt via de browser op je mobiel inloggen.

Dus kan ik mijn t-mobile thuis account ook niet in de app zetten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @staub 

Voor een T-Mobile Thuis abonnement die je nog een aparte account aan te maken. Die kan je niet toevoegen bij je Mobiel account. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reputatie 3

Hi @staub 

Voor een T-Mobile Thuis abonnement die je nog een aparte account aan te maken. Die kan je niet toevoegen bij je Mobiel account. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Andersom kan ook niet dat ik via tmobile thuis account een mobiel abonnement toevoeg aan mijn t-mobile app?

Reageer