Mobiel account My T-Mobile

  • 5 February 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Al jaren heb ik abbonement voor mijn T mobile mobiel. Maar sinds kort hebben wij ook een abbonement voor t mobile thuis. Sinds dat wij hier een abbonement voor hebben kan ik niet meer inloggen met de app voor mijn t mobile mobiel. Ook kan ik nergens mijn abbonement meer zien. Kunnen jullie dit oplossen?

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @Rens0 

Ik kijk graag met je mee. Als het goed is heb je voor beide abonnement een account. Krijg je een foutmelding te zien als je probeert in te loggen op je mobiele account? Ervaar je dit alleen via de app of ook via de webversie? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan kan ik controleren of je account is gekoppeld. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rens0 

Ik kijk graag met je mee. Als het goed is heb je voor beide abonnement een account. Krijg je een foutmelding te zien als je probeert in te loggen op je mobiele account? Ervaar je dit alleen via de app of ook via de webversie? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan kan ik controleren of je account is gekoppeld. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reageer