Beantwoord

My T-Mobile account verwijderen

  • 24 September 2022
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Ik wil het my tmobile account verbonden aan dit email adres verwijderen (Het community account ook). 

 

Dank 

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 September 2022, 00:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Nobu,

Zet even je 06-nummer in je profiel, dan kijk ik direct met je mee! 

Let op: Als het account wordt verwijderd, zijn ook de facturen per direct niet meer in te zien.
Ontvang je je facturen alleen op My T-Mobile? Wijzig dan je instellingen naar een papieren factuur. Anders ontvang je ze namelijk niet meer.

Zodra we dit hebben opgepakt, zal ik daarna je Community-account verwijderen.

Hey Nobu,

Zet even je 06-nummer in je profiel, dan kijk ik direct met je mee! 

Let op: Als het account wordt verwijderd, zijn ook de facturen per direct niet meer in te zien.
Ontvang je je facturen alleen op My T-Mobile? Wijzig dan je instellingen naar een papieren factuur. Anders ontvang je ze namelijk niet meer.

Zodra we dit hebben opgepakt, zal ik daarna je Community-account verwijderen.


als het goed is staat hij er nu in

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Nobu

Thanks! Ik heb je account meteen voor je verwijdert. Kun jij voor mij controleren of je er inderdaad niet meer in komt? Mocht dat het geval zijn, wil je mij dan een bevestiging geven? Dan zal ik ook je Community account verwijderen! 

Hi @Nobu

Thanks! Ik heb je account meteen voor je verwijdert. Kun jij voor mij controleren of je er inderdaad niet meer in komt? Mocht dat het geval zijn, wil je mij dan een bevestiging geven? Dan zal ik ook je Community account verwijderen! 

Hoi Johrick,

Ik kan nog in het account komen als ik inlog. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Nobu,

Excuus! Ik moest nog een knopje verder klikken. Als het goed is zou het nu verwijdert moeten zijn, wil je dit opnieuw controleren? Als het niet meer werkt, zal ik ook je Community account verwijderen.

Hi @Nobu,

Excuus! Ik moest nog een knopje verder klikken. Als het goed is zou het nu verwijdert moeten zijn, wil je dit opnieuw controleren? Als het niet meer werkt, zal ik ook je Community account verwijderen.

Yes het is nu verwijdert.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Nobu,

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik zal je Community-account zo direct verwijderen.

Voor nu een hele fijne dag gewenst!