Hallo!
Beste! T-Mobile Team,
Nou..,
Mijn vraag of situatie is en gaat eingelijk helemaal over het My T-Mobile App natuurlijk,
🤨
1. Nou Ik had in het begin toen mijn voor het eerste nieuwe mobiel abonnement was geregeld bij Optie 1 met een sms controle zelfs van het telefoon nummerbehoud oud-nieuw simkaart activeren was het automatich inloggen via het netwerk gedaan, maar later toen ik me'n nieuwe telefon op een bepaalde tijd of moment moest resetten met die app erin nog zelfs werkte het later opgegeven moment niet meer zelfs toen ik die app al opnieuw had geinstalleerd-gedownload via play store ofzo, ? met die zonder invoeren van het inloggegevens via mijn mobiele netwerk automatich inloggen optie tuurlijk,
2. Ik heb ook alle andere mogelijkheden al geprobeerd maar helaas en jammer genoeg zonder succes ? maar had later toen een nieuwe t-mobiel account gemaakt deze keer met een email adres, tja dus wilden ik hem dan verplaatsen naar mijn nieuwe account maar helaas geeft die wel aan dat die al gekoppelt is bij me'n huidige 06 mobiele nummer account, !?
3. Uhmm..?
Nou is mijn vraag natuurlijk of jullie hier ermee kunnen helpen of iets dergelijks anders aan wat kan doen,
(A.U.B),
Grt!
H.U,