My T-Mobile Mobiel is gekoppeld aan een ander account

  • 13 October 2022
  • 7 reacties
  • 367 Bekeken

Ik heb probleem met koppelen. Ik wil mijn tweede mobiel met de eerste koppelen maar ik krijg een berichtje: My T-mobile Mobiel is gekoppeld aan een ander account

ik heb een account met de eerste telefoonnummer en wil tweede koppelen, maar is onmogelijk ☹️

Pharwin van Odido 1 jaar geleden

Hi @Tomasz5 goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Als je telefoonnummer nog aan een oud account is gekoppeld, kun je deze niet toevoegen in je huidige account. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account en kan ik het nummer van je oude account ontkoppelen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Tomasz5 goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Als je telefoonnummer nog aan een oud account is gekoppeld, kun je deze niet toevoegen in je huidige account. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account en kan ik het nummer van je oude account ontkoppelen! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik wil mijn mobile abbonement toevoegen aan mij account van de tmobile app alleen ik moet uitloggen van mijn oude account daar van alleen kom ik daar niet in en wil graag dat toevoegen aan me huidige nieuwe tmobile app account hoe kan ik dit oplossen mvg 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mikkoz 

ik denk graag met je mee. Waarom lukt het niet om in je oude account te komen? Ben je de inloggegevens kwijt of krijg je een foutmelding te zien? Je kan kiezen voor inloggegevens vergeten als je naar My T-Mobile gaat en zodra je bent ingelogd kun je het abonnement koppelen maar alleen als het ook op je eigen naam staat. 

Laat je even weten of je zo verder komt? En anders kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee!

Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem als de topicstarter. Het koppelen van mijn abonnement aan mijn  t-mobile account lukt niet omdat het nog aan een oud account gekoppeld is.
Zou ik ook hiermee geholpen kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yemima 

Ik kan je daar zeker bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en je e-mailadres? Dan kijk ik of er een account is gekoppeld aan dat nummer en dan kan ik hem ontkoppelen. 

Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

ik heb exact hetzelfde probleem (:- voor mijn dochter heb ik een mobiel abonnement afgesloten en ze kan haar nummer niet toevoegen aan de Tmobile app. Ik krijg dezelfde melding. Kan iemand mij svp daarmee helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Patrick E. 

Ik wil jullie daar natuurlijk ook graag bij helpen. Ik heb daarvoor wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres? Dan kijk ik of er een account is gekoppeld aan dat nummer.

Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reageer