Beantwoord

Nieuw wachtwoord aanvragen mislukt?

  • 6 June 2021
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Zodra ik een nieuw wachtwoord aanvraag  voor t mobile krijg ik een mail. Via die mail moet ik mijn nieuw wachtwoord instellen maar die mislukt iedere keer. Ik voldoe aan de 3 eisen en toch mislukt het iedere keer

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 June 2021, 11:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Denniswey 

Misschien bevat je wachtwoord speciale tekens die niet geaccepteerd worden? Probeer ook eens wat andere wachtwoorden en misschien via een andere browser/apparaat?

Heb er al heel wat geprobeerd en niks werkt. De 3 vinkies worden ook groen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Denniswey 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Ervaar je dit alleen via de app of ook op de webversie? Kun je dat beide testen en op de webversie eventueel een andere browswer.  Kun je mij ookeen privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik dit doorzetten naar de specialisten.

Reputatie 7
Badge +9

HI @Denniswey 

Als het goed is moet het nu opgelost zijn. Zou je het nogmaals kunnen proberen en zou je ook de nieuwe versie van de My T-Mobile kunnen downloaden? Ik hoor graag of het is opgelost.

Reageer