Beantwoord

Oude community account verdwenen na update My T-Mobile

  • 31 August 2021
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik kreeg zojuist een mail met daarin het verzoek om mijn 06 inlog van My T-Mobile om te zetten naar een mailadres. Dit heb ik gedaan en als ik nu op de community wil inloggen (met dus e-mail adres) krijg ik opeens een nieuw account. En mijn oude account kom ik niet meer in.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 31 August 2021, 16:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niels288 

Ja dat kan kloppen, want je hebt nu je My T-Mobile account geupdate.Als het goed is heb je ook een e-mail met een verificatiecode ontvangen. Als je deze invult en de stappen afrond, is je account gemigreerd en kan je inloggen met je e-mailadres.

Laat je even weten of het zo lukt?

@Hajar 

Bedankt voor je bericht. Deze stappen heb ik echter al gedaan. Het probleem is: Toen ik net inlogde moest ik een nieuw community account instellen (nieuwe gebruikersnaam e.d.). Terwijl ik eigenlijk gewoon op mijn oude account terecht zou moeten komen: @Niels de Jong .

Kan dit gefixt worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niels288 

Gaat het nu om je My T-Mobile account of je Community account? Met welk e-mailadres log je in op de Community? Kun je mij die in een privebericht sturen?

Community account, ik stuur je een privébericht.

Ik heb exact hetzelfde "probleem". 

Account van een naam omgezet naar een e-mail adres en nu is de koppeling tussen mijn community account en mijn t-mobile account weg.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dolphin_2 

Kun je mij een privebericht sturen met het accountnaam, emailadres, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer