Beantwoord

Oude community account verdwenen na update My T-Mobile

  • 31 August 2021
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik kreeg zojuist een mail met daarin het verzoek om mijn 06 inlog van My T-Mobile om te zetten naar een mailadres. Dit heb ik gedaan en als ik nu op de community wil inloggen (met dus e-mail adres) krijg ik opeens een nieuw account. En mijn oude account kom ik niet meer in.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 31 August 2021, 16:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dolphin_2 

Kun je mij een privebericht sturen met het accountnaam, emailadres, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik heb exact hetzelfde "probleem". 

Account van een naam omgezet naar een e-mail adres en nu is de koppeling tussen mijn community account en mijn t-mobile account weg.

Community account, ik stuur je een privébericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niels288 

Gaat het nu om je My T-Mobile account of je Community account? Met welk e-mailadres log je in op de Community? Kun je mij die in een privebericht sturen?

@Hajar 

Bedankt voor je bericht. Deze stappen heb ik echter al gedaan. Het probleem is: Toen ik net inlogde moest ik een nieuw community account instellen (nieuwe gebruikersnaam e.d.). Terwijl ik eigenlijk gewoon op mijn oude account terecht zou moeten komen: @Niels de Jong .

Kan dit gefixt worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @niels288 

Ja dat kan kloppen, want je hebt nu je My T-Mobile account geupdate.Als het goed is heb je ook een e-mail met een verificatiecode ontvangen. Als je deze invult en de stappen afrond, is je account gemigreerd en kan je inloggen met je e-mailadres.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer