Beantwoord

Plots abonnement verwijderd uit My T-Mobile dashboard

  • 15 August 2022
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden nummerbehoud aangevraagd, omdat ik aan het eind (Okt. 2022) van mijn huidige abonnement bij TM overschakel naar Vodafone. Sinds enkele dagen doet mijn esim het niet meer, dus ik probeer contact op te nemen, maar het enige wat je kan doen is bellen naar de klantenservice (niet erg handig als je 06 het niet doet). Toen kwam het in mij op om in te loggen in de T-Mobile app met mijn account. Tot mijn grote verbazing zie ik niets meer staan in mijn accountoverzicht. Het lijkt alsof ik nooit klant ben geweest bij T-Mobile. Voor de zekerheid contact opgenomen met Vodafone (die keurig een chat beschikbaar heeft). Vodafone concludeert dat het probleem bij T-Mobile is ontstaan. Vandaar dat ik nu hier een bericht plaats, op de hoop dat ik hier wel kan worden geholpen. Ik bevind mij momenteel in het buitenland en heb geen ander telefoon tot mijn beschikking. 

Toevoeging: Ik ben nog niet overschakelt van T-Mobile naar Vodafone. Ik merkte het probleem op nadat mijn E-Sim het niet meer verbond met een provider. Er staat nu Geen Service. Ik heb alles al geprobeerd, telefoon herstarten, updaten van iOS software. Niks werkt.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 16 August 2022, 08:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ata.Gc 

Er zijn nu wat technische issues met My T-Mobile en we zijn druk bezig om dat op te lossen. Ik wil wel graag met je meekijken naar je eSim. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.