Beantwoord

Sinds paar dagen geen melding/sms van 80% verbruik of aanvuller

  • 16 January 2022
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Reputatie 3

Sinds paar dagen krijg ik geen melding of sms dat 80% al is gebruikt van data, en ook geen voor de gb-aanvuller. Opnieuw de- en installeren van de app heeft niks geholpen, nergens te lezen dat er storing is. Beta app versie 6.7.0 (99137),verwijderd terug naar stabiele versie ook niks....wat is er aan de hand, behoorlijk frustrerend dit. Heb all feedback naar ontwikkelaars doorgegeven. Probleem tot nu nog aanwezig. Los dit op!!!

Ik zit nu dagelijks met perioden zonder internet, totdat ik zelf ontdek, dat ik 0,0 data nog heb, dan duurt het minuten voor ik kan opwaarderen of verder gaan. 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 January 2022, 08:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ad1974 

Graag pakken we jouw vraag in je andere topic op. Het is volgens de huisregels niet toegestaan om meer dan één topic te maken wanneer het over hetzelfde onderwerp gaat. Houd daar een volgende keer alsjeblieft rekening mee. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nóg sneller helpen,

Dit topic gaat nu op slot.