Beantwoord

T-Mobile account al gekoppeld aan ander account

  • 30 September 2022
  • 54 reacties
  • 2839 Bekeken

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

icon

Beste antwoord door Raihanab 3 October 2022, 14:44

Bekijk origineel

54 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chantalmanuelaa 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Goedeavond! 

Hier precies het zelfde probleem met overname. Ik krijg het niet voor elkaar. Is er eventueel iemand met wie ik contact kan leggen om mij hiermee te helpen? 

 

Groetjes.

@Hajar nog niet gelukt. Ik heb je een privé bericht gestuurd 

Reputatie 7
Badge +9

@kusjekiki 

Is het nog gelukt met het koppelen van je account? Anders kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

@jacqueline83 Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een oud account is gekoppeld aan dat nummer. 

Wij hebben hetzelfde probleem. Prepaid van onze dochter hebben we omgezet naar een abonnement. Nu kunnen we haar abonnement nergens aan koppelen omdat hij aangeeft dat er al een koppeling bestaat. Gr. Jacqueline 

Hi, ik heb hetzelfde probleem. Incl. een openstaande nota die zou worden afgeschreven maar dit is niet gebeurd. mvg Kiki 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sam.T 

Ik help je graag verder. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Hoi, ik heb precies het zelfde probleem 😅

Ik ben een tijdje geleden overgestapt van prepaid naar een abbonoment. Alles werkt alleen heb ik geen iedee aan welk account deze is gekoppeld. Bij elk mogelijk account (vader of moeder of mijn eigen) krijg ik de melding dat mijn nummer incl abbonoment al is gekoppeld aan een ander account.. wat kan ik hier aan doen zodat ik mijn abbonoment kan zien?

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @fritz0r 

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij helpen je dan graag verder. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Hopelijk kom je zo verder!

Goedemorgen!

 

Ik heb ook een account dat ontkoppeld moet worden. Het is echter wel een zakelijk account, maakt dat iets uit?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lalynncp 

Ik kan je daar zeker bij helpen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ik direct voor je aan de slag met het ontkoppelen van het oudere account. Ik zie je bericht graag voorbij komen!

Reputatie 2

Hallo, ik heb het contract overgenomen van mijn vader. Om een account te maken op My t-mobile dient het abonnement ontkoppeld te worden. Kan ik hiermee geholpen worden?

Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,

Reputatie 2

Hallo, ik heb het contract overgenomen van mijn vader. Om een account te maken op My t-mobile dient het abonnement ontkoppeld te worden. Kan ik hiermee geholpen worden?

 

 

 

 

Hoi hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn abonnement is van persoon gewisseld (van mijn vaders naam naar de mijne) en tevens verlengd, nu kan ik niet meer gebruik maken van de tmobile app omdat mijn 'abonnement aan een ander account gekoppeld is'. Ik zou het erg apriciëren als iemand dit probleem voor mij kan verhelpen. Bij voorbaat dank :). 

Hoi! Superfijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Geen zorgen, ik maak dit graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Beste Pharwin,

Ik heb je een bericht gestuurd met daarin de nodige informatie. Bij voorbaat dank!

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn abonnement is van persoon gewisseld (van mijn vaders naam naar de mijne) en tevens verlengd, nu kan ik niet meer gebruik maken van de tmobile app omdat mijn 'abonnement aan een ander account gekoppeld is'. Ik zou het erg apriciëren als iemand dit probleem voor mij kan verhelpen. Bij voorbaat dank :). 

Hoi! Superfijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Geen zorgen, ik maak dit graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn abonnement is van persoon gewisseld (van mijn vaders naam naar de mijne) en tevens verlengd, nu kan ik niet meer gebruik maken van de tmobile app omdat mijn 'abonnement aan een ander account gekoppeld is'. Ik zou het erg apriciëren als iemand dit probleem voor mij kan verhelpen. Bij voorbaat dank :). 

Reputatie 1

@Viooltje1968

Als het klantnummer dat bij je mobiele abonnement hoort in je community profiel staat dan hoef je die gegevens niet steeds door te geven.

Ik had de nummer voor mijn t-mobile thuis al ingevuld in mijn profiel en nu nog die voor mobiel … benieuwd.

Reputatie 7
Badge +15

@Viooltje1968 

Als het klantnummer dat bij je mobiele abonnement hoort in je community profiel staat dan hoef je die gegevens niet steeds door te geven.

Reputatie 1

Hallo @Viooltje1968 

Forumleden met een T achter hun naam zijn moderators, dit zijn T-Mobile medewerkers en zij kunnen vaak meer doen dan de klantenservice 👍

o.k. dank je voor de info.
Had er mijn vragen bij dat ik elke keer mijn gegevens moet doorgeven.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Viooltje1968 

Forumleden met een T achter hun naam zijn moderators, dit zijn T-Mobile medewerkers en zij kunnen vaak meer doen dan de klantenservice 👍

Reputatie 1

 

Hoi,

Dat wil ik best nog een keer doen, maar ik had mijn gegevens al aan Jakob doorgegeven paar weken geleden en ineens viel het stil en hoorde ik niets meer. 
Heb ik een vraagje, ik vind het  een dingetje om telkens weer mijn gegevens te verzenden, welke rol spelen jullie eigenlijk bij T-Mobile? Zijn jullie in dienst van en werken jullie bij T-Mobile?
Dank voor je antwoord.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @4everaloevera 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ik direct voor je aan de slag met het ontkoppelen van je oudere account. Ik zie je bericht graag voorbij komen!

Hoi. Ik kan niet mijn abonnementen toevoegen op mijn T-mobile account. Ik heb mijn contract overgenomen en ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Dat heb ik gedaan en mijn nummers zijn niet gekoppeld aan een privé of zakkelijk account.  Ik zou graag mijn facturen willen zien. Iemand die kan helpen? 

Reputatie 1

@Aarthegan S. en @Viooltje1968 dank voor jullie berichtjes! Natuurlijk helpen we hier graag mee. Stuur vooral een privébericht (klik op mijn avatar/profielfoto en daarna op 'Stuur bericht') met daarin ter controle je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, achternaam en de laatste 4 cijfers van je IBAN zodat ik je e-mailadres kan loskoppelen zodat jullie daarna de Thuis- en mobiele aansluitingen kunnen samenvoegen onder hetzelfde e-mailadres. Dankjewel! 

Ik heb mijn privebericht gestuurd gisteren! :-)

Reageer