Beantwoord

T-Mobile account al gekoppeld aan ander account

  • 30 September 2022
  • 54 reacties
  • 2844 Bekeken

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

icon

Beste antwoord door Raihanab 3 October 2022, 14:44

Bekijk origineel

54 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hi @llisette.e 

Je kan mij hiervoor berichten. Als je mij een privébericht kunt sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.  

Reputatie 6
Badge +6

Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!

Hi @BBtiger, geen zorgen! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan los ik het graag voor je op! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 1

@Aarthegan S. en @Viooltje1968 dank voor jullie berichtjes! Natuurlijk helpen we hier graag mee. Stuur vooral een privébericht (klik op mijn avatar/profielfoto en daarna op 'Stuur bericht') met daarin ter controle je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, achternaam en de laatste 4 cijfers van je IBAN zodat ik je e-mailadres kan loskoppelen zodat jullie daarna de Thuis- en mobiele aansluitingen kunnen samenvoegen onder hetzelfde e-mailadres. Dankjewel! 

Ik heb mijn privebericht gestuurd gisteren! :-)

Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 

Hoi! Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ginowu @Statuti, dit komt helemaal goed. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor jullie in! 💪🏻

hi, Ik heb ook precies hetzelfde probleem en ik zou graag mijn account willen ontkoppelen.

Reputatie 6
Badge +6

Heyy, ik heb precies het zelfde zou iemand mij hierbij ook kunnen helpen? 

Hi @Linaxbk Uiteraard! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Helaas kan ik sinds mijn contract overname niet inloggen op my tmobile. Ik krijg te zien dat mijn account al is gekoppeld aan een ander account en dat ik dit eerst moet ontkoppelen. Ik zou graag mijn data willen zien. Iemand die kan helpen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! Wie moet ik hiervoor contacteren? 
 

mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Elsadobrynina-becks 

Ik wil je daar graag bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag.

Ik heb deels hetzelfde probleem. Zojuist heb ik de klantenservice gebeld en die hebben nu een apart account aangemaakt voor mijn T-Mobile Thuis. Echter wil ik juist dat ik op 1 account allebei mijn abonnementen kan inzien (mobiel en thuis). Als ik probeer mijn thuis te koppelen aan mijn mobiel wordt er inderdaad gezegd dat het eerst ontkoppeld moet worden. Zou iemand mij hier ook mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Zou iemand mij ook kunnen en willen helpen, want ik het hetzelfde probleem? Dankjewel alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Eby, ik ga je hierbij helpen! Stuur je me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, volledige adres,laatste 4 cijfers van je IBAN én het e-mailadres dat gekoppeld staat aan je abonnement? Dan duik ik er direct voor je in en dan heb je binnen no time een nieuw My T-Mobile account!

Ik heb na verlenging van mijn contract hetzelfde probleem. Ik kan mijn data niet meer zien én het klantvoordeel is verdwenen (data en korting). Kan iemand dit voor mij rechtzetten? Het is mij zelf niet gelukt om dit op te lossen.

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan mijn account ontkoppeld worden?

Reputatie 1

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb een account voor t-mobile thuis en ook een voor mobiel en wil deze graag samen voegen.
Maar ook ik krijg de melding dat ik eerst een moet ontkoppelen, geen idee hoe dit moet.
Zou fijn zijn als jullie mij ook willen helpen.

Alvast dank.

Hoi, ik heb exact hetzelfde probleem en zou graag mijn account willen ontkoppelen 

 

 

Reputatie 4

@Aarthegan S. en @Viooltje1968 dank voor jullie berichtjes! Natuurlijk helpen we hier graag mee. Stuur vooral een privébericht (klik op mijn avatar/profielfoto en daarna op 'Stuur bericht') met daarin ter controle je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, achternaam en de laatste 4 cijfers van je IBAN zodat ik je e-mailadres kan loskoppelen zodat jullie daarna de Thuis- en mobiele aansluitingen kunnen samenvoegen onder hetzelfde e-mailadres. Dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ingrid19 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, Wanneer is je verlenging ingaan? Soms heeft My T-Mobile even de tijd nodig om de nieuwe gegevens te verwerken. Vaak is het na 24 uur opgelost. Gebruik je hiervoor de app of de webversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? En als je de webversie gebruikt zou je een andere browser kunnen testen? Als dit allemaal niet werk dan kijk ik natuurlijk graag met je mee. Hiervoor heb ik ook wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, volledige adres , geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Hi - graag zou ik mijn mobiele telefoonnummer ontkoppeld hebben van mijn ‘oude’ tmobile account zodat ik deze kan koppelen aan mijn nieuwe account.

Veel dank alvast!

Reputatie 7
Badge +9

@kusjekiki 

Is het nog gelukt met het koppelen van je account? Anders kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

@jacqueline83 Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een oud account is gekoppeld aan dat nummer. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thijsheiden111 

Ik wil dit graag ook voor jou controleren. Ik heb daarvoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Evi Westerweele 

Ik help jou daar natuurlijk ook graag bij. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik het in orde voor je!

Hey @Raihanab,

Bedankt voor je uitleg, ik weet precies wat er aan de hand is. Dit gebeurd eigenlijk altijd na contractovername. Als je even je 06-nummer in je profiel zet, zal ik het oude My T-Mobile account verwijderen, zodat je een nieuwe kunt maken.

Laat je het me weten als je 06-nummer erin staat? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

als het goed is heb ik het er nu in gezet!

 

Reageer