Beantwoord

T-Mobile app werkt niet


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Het nieuwe inloggen werkt niet naar behoren en met regelmaat geeft de app aan dat ik geen gekoppelde abonnement heb waardoor de app onbruikbaar is. Ik kan geen wachtwoord resetten staat elke keer dat de link niet geldig is. App is zo traag dat ik helemaal gek van word.Tijd om over te stappen naar kpn. 😂😂

icon

Beste antwoord door juliank 12 July 2021, 07:10

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4

Daar is al een bestand topic voor, 

 gelieve hier een melding te maken

Ik heb tmobile thuis en mobiel. Als ik inlog via de my t- mobile app kan ik dus tussen beide kiezen als ik facturen wil zien. Thuis werkt prima maar kies ik mobiel dan krijg ik een foutmelding. Ben ik ineens niet geautoriseerd. En mag ik deze pagina niet inzien.

Beetje vreemd. Hoe krijg ik dit goed ?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Essie40, heb je wellicht een PrePaid-aansluiting? Dan krijg je inderdaad deze melding te zien als je je facturen wilt inzien. Mocht dat niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Pharwin.

Nee ik heb gewoon een abonnement. Ik zal mijn gegevens in een pb sturen.

Fijn dat Mobiel en Thuis eindelijk 1 gemeenschappelijke account krijgen. Ook fijn dat we voor 2FA nu voor het veiligere TOTP protocol (een Authenticator App) ipv SMS kunnen kiezen.

Ik zou graag ook nog Face ID gebruiken op om mijn iPhone in te loggen, maar het activeren mislukt:

  1. Inloggen met gebruikersnaam & wachtwoord (OK)
  2. 6 cijfers van TOTP code invullen (OK)
  3. Nieuwe PIN code invullen (OK)
  4. Nieuwe PIN code nogmaals invullen ter bevestiging (OK)
  5. Notificaties uitzetten (geen zin in reclame; OK)
  6. Terug naar stap 1… (Fout!)

(T-Mobile App 7.1 op iOS 16.0.2)

 

Met excuses voor het “kapen” van dit topic, maar een nieuw topic starten is opeens niet meer mogelijk...

Uren later werkt dezelfde procedure opeens wel zoals het hoort…

Server issue?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @sublimerote

Wat fijn om te horen dat het inmiddels werkt! Ik vermoed inderdaad dat we te maken hadden met een kleine hickup hadden in het systeem. Vreemd dat je geen nieuw topic aan kunt maken, mocht dit opnieuw het geval zijn, wil je mij dan een DM sturen? Dan ga ik op onderzoek voor je uit waarom dit niet kan. Voor nu wens ik je nog een fijne week toe!

Reputatie 3

Hoi odido app werkt niet 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi odido app werkt niet 

 

Hallo @GS1905GS, op dit moment is hier geen issue over bekend! Zou je voor mij de app willen verwijderen en dan opnieuw willen downloaden om te kijken of het dan wel lukt? Zou je ook willen checken of de software van je toestel up-to-date is? Gaat het om inzage van je mobiel of Internet + TV abonnement? 

Ik verneem het graag van je! 

Groet, 

Pharwin

Reputatie 3

Hoi heb alles gedaan ik kan alleen facturen inzien de rest geeft ie oops hier ging iets mis verwijderen opnieuw installeren geeft ook zelfde resultaat is thuis internet heb geschat met odido hun zei dat er een storing is maar al 2 dagen is zo

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @GS1905GS, bedankt voor de terugkoppeling. Werkt het ook niet via de webversie? Omdat het om je Thuis-abonnement gaat, tag ik ook even mijn collega @Tommie van Odido om mee te kijken!

Reputatie 3

Ook op website inloggen ik kan niks zien behalve facturen ik krijg telkens dat er iets misgaat  oops er is mis website is niet gevonden 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GS1905GS, bedankt voor het proberen! Wat vreemd dat je dit krijgt. Ik heb je account zojuist verwijderd. Geef het systeem even een uurtje om dit te verwerken en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aanmaken. Ik verwacht dat een nieuw account dit probleem wel oplost! Laat je het me weten?

Reputatie 3

 

Reputatie 6
Badge +6

 

Hallo @GS1905GS, op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor je je abonnement niet kunt toevoegen aan je account. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zal je op de hoogte worden gesteld, telefonisch of via sms. Voordat ik dit voor je door ga zetten, wil ik nog één ding uitsluiten. Zou je dit voor me kunnen proberen via een desktopversie, om te kijken of je dan hetzelfde te zien krijgt? 

Ik verneem graag een reactie + screenshot of dat het geval is! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer