-
-
is een Master Poster
-
10 reacties
Goedemorgen,
Ik probeer al 2 weken mijn T-mobile thuis abbonnement te koppelen met mijn mobiele abbo. Want ik kan nergens meer in mijn T-mobile thuis account komen. Maar ik krijg elke keer de medling dat het mobiele nummer niet gekoppeld kan worden. Zowel via de app en de site lukt het niet. Ook via de laptop werkt het niet. Er zou een probleem zijn met codes die via de mail gestuurd werden en probleem zou opgelost worden. Helaas nog steeds niet gebeurt.
Iemand een idee wat het probleem is?
Hoi @Arno149, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, ik help je hier graag mee! Zojuist heb ik een aantal aanpassingen gemaakt aan je account en graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken via: My T-Mobile account aanmaken. Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder zal komen, maar mocht er toch nog een probleem spelen zou je dan graag een screenshot van de foutmelding hier willen plaatsen?
Ik hoor graag of het je is gelukt, anders timmer ik hard voor je door aan je account!
Bekijk origineel