T-Mobile mobiel abbonnement koppelen

  • 28 May 2023
  • 9 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, 

Ik probeer al 2 weken mijn T-mobile thuis abbonnement te koppelen met mijn mobiele abbo. Want ik kan nergens meer in mijn T-mobile thuis account komen. Maar ik krijg elke keer de medling dat het mobiele nummer niet gekoppeld kan worden. Zowel via de app en de site lukt het niet. Ook via de laptop werkt het niet. Er zou een probleem zijn met codes die via de mail gestuurd werden en probleem zou opgelost worden. Helaas nog steeds niet gebeurt.

Iemand een idee wat het probleem is?

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @Arno149, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, ik help je hier graag mee! Zojuist heb ik een aantal aanpassingen gemaakt aan je account en graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken via: My T-Mobile account aanmaken. Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder zal komen, maar mocht er toch nog een probleem spelen zou je dan graag een screenshot van de foutmelding hier willen plaatsen?

Ik hoor graag of het je is gelukt, anders timmer ik hard voor je door aan je account!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Arno149, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, ik help je hier graag mee! Zojuist heb ik een aantal aanpassingen gemaakt aan je account en graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken via: My T-Mobile account aanmaken. Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder zal komen, maar mocht er toch nog een probleem spelen zou je dan graag een screenshot van de foutmelding hier willen plaatsen?

Ik hoor graag of het je is gelukt, anders timmer ik hard voor je door aan je account!

Reputatie 1

Hoi @Cal, ik heb een nieuw account aangemaakt. Zoals je vroeg. Ik kan nu weer bij mijn gegevens van mijn t-mobile thuis abonnement. Dus dat is opgelost. Maar als ik nu mijn mobiele abonnement wil koppelen krijg ik een foutmelding dat gegevens niet overeen komen. Zie bijlage. Ik denk dat het komt doordat er allemaal x'en voor mijn achternaam staan. Ook een foto van toegevoegd. Ik kan dit alleen zelf niet veranderen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arno149 

Kun je de screenshot opnieuw plaatsen en je nummer en gegevens onzichtbaar maken? Dit is een openbaar platform en dus moet je voorzichtig zijn met je gegevens. 

Reputatie 1

@Hajar Bij deze

 

Reputatie 1

@Cal zie bovenstaand berucht

 

Reputatie 1

@Cal ik zou graag een reactie ontvangen, hoe mijn gegevens aangepast kunnen worden zodat ik mijn abonnementen kan koppelen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arno149 

We ervaren momenteel een technische storing met de verificatie codes invullen voor My T-Mobile. Onze IT-afdeling is druk bezig op dit op te lossen en verwachten dat het eind deze week wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Ik kan nog steeds mijn abonnementen niet koppelen. De codes werken wel, krijg een melding dat mijn abonnementen niet op dezelfde naam staan. Ik kan dit zelf niet wijzigen naar mijn idee. Dit moet waarschijnlijk door jullie gedaan worden.

Zie graag een reactie tegemoet 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arno149 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Het koppelen van nummers gebeurt via sms-verificatie. Als je meerdere nummer wilt koppelen dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum  3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer in ons systeem. In jouw geval heb twee verschillende namen en dus zal je een aparte My T-Mobile account moeten aanmaken met een ander e-mailadres. Er is geen andere manier om deze accounts alsnog te koppelen. 

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt! 

Reageer