Beantwoord

Telefoonnummer koppelen My T-Mobile

  • 27 February 2022
  • 5 reacties
  • 379 Bekeken

Ik heb een mijn Sim only abonnement overgezet naar een abonnement met telefoon, met nummerbehoud. Sinds dat dit abonnement is ingegaan zie ik geen gegevens meer in mijn t-mobile account. Als ik mijn telefoonnummer probeer te koppelen staat er dat deze al is gekoppeld aan een ander account maar dat is onmogelijk. Wat kan ik doen zodat hij weer gewoon in mijn account komt te staan? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 February 2022, 08:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Abin8922 

Had je die sim only ook bij T-Mobile en gaat het om een verlenging? Je nieuwe abonnement is zichtbaar in je account dat je ook voor de sim only had, neem eens een kijkje onder abonnement & instellingen.

Ja klopt ik had al T-Mobile maar als ik mijn account open staat er dat ik geen abonnementen heb. En als ik het nummer opnieuw wil toevoegen staat er dat hij al gekoppeld is aan een ander account. Op dit forum een kijkje nemen onder abonnement & instellingen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Abin8922 

Ah nee, ik bedoelde in je My T-Mobile account onder abonnement & instellingen, wacht even op de reactie van een moderator die kunnen hier vast wel meekijken wat er fout gaat.

Zal ik doen. Bedankt voor de hulp! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Abin8922 

Wat leuk dat je voor een abonnement met toestel bent gegaan. Voor welk toestel ben je gegaan?

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat je gebruikt? Ik kijk dan graag met je mee!