Telefoonnummer ontkoppelen My T-Mobile

  • 31 October 2022
  • 17 reacties
  • 996 Bekeken

Goedemorgen ,

ik heb een andere My-Tmobile account , ik heb de telefoonnummer ontkoppeld , maar kan deze niet gebruiken in mijn nieuwe t mobile account.

 

zou er iemand aub mijn nummer kunnen verwijderen van mijn oude t mobile account zodat ik deze opnieuw kan instellen ?


17 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Baris14 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of het oude nummer ontkoppeld kan worden. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. Ik zie die graag tegemoet. 

Goedemorgen, ik heb exact hetzelfde probleem. Kan iemand mij hiermee helpen?

Dit wordt gezegd:

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Smaria 

Ik ga dit ook voor jou nachecken. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of het oude nummer ontkoppeld kan worden. Ik zie je bericht graag verschijnen. 

Ik heb precies het zelfde probleem 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb precies het zelfde probleem 

Hi @Sssslmm Welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik maak dit graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Graag zou ik mijn nummer willen ontkoppelen en mijn mobiele nummer willen koppelen aan dit nieuwe account. Aub jullie hulp hierbij want ik krijg de melding eerst ontkoppelen. Alvast bedankt en Gr 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @J.M. Risakotta 

Ik wil jou natuurlijk ook verder helpen. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. 

Naam J.M. Risakotta geb 18-01-1964

Hallo, nog steeds geen antwoord op mijn vraag om mijn mobiele nr te ontkoppelen van oud account. Graag jullie support hierbij Gr

Reputatie 4

Goedemorgen @J.M. Risakotta

 

We helpen je alsnog graag! Heb je al een privébericht gestuurd naar mij of naar @Hajar ? Je doet dit door bij een van ons op onze profielfoto/avatar te klikken en vervolgens op de button met de tekst 'Stuur bericht' te klikken. Je kunt daar dan ter controle je gegevens (jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum, postode en huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN) doorgeven en wij kunnen je e-mailadres dan ontkoppelen van je oude My T-Mobile-account.

 

Dankjewel voor je moeite!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @J.M. Risakotta 

Bedankt voor je bericht. Ik heb daar ook op gereageerd. Ik hoor graag weer van je zodat ik je verder kan helpen! 

Goeiemorgen, ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven wordt. Zou het bij mij ook opgelost kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jianle, stuur je me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

Ik heb ook hetzelfde probleem. Gisteren nog een onbeperkt databundel voor 24u gekocht. Dat wilde ik vandaag weer doen. Maar toen stond er dat er geen abonnement actief was? En krijg dezelfde melding als hierboven beschreven staat. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lisamatthijssen 

Is het inmiddels gelukt om je account te koppelen? Anders help ik je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Hi,

ik heb precies het zelfde probleem als hierboven beschrevene.

Dit wordt gezegd:

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aras bayik 

Ik zie dat je mij al een bericht hebt gestuurd en dus heb ik je oude account ontkoppeld. Dit zal over een paar uur verwerkt zijn dus je kan later deze dag of morgen een nieuw account aanmaken. Ik hoor graag of het lukt. 

Reageer