T-Mobile app laad al week niet de actuele status van de mbs in de app

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Reputatie 4

Sinds al minimaal een week werkt de tmobile app geen actuele status bij van hoeveel mbs er verbruikt zijn, ook wordt er soms een random mb aanvuller geactiveerd terwijl ik dezelfde dag geen eens de tmobile app of site heb geopend.. 

zie hier ook dit draadje 

 

ookal heb ik de app opnieuw geïnstalleerd toestel herstart etc maar dat mag allemaal niet helpen dus iets spookt er in de systemen van tmobile

 

en ookal gebruik je wat mbs bijvoorbeeld 1/3gbs dat wordt dus niet realtime bijgewerkt dus geef je het tijd maar einde van de dag is er ook niets veranderd in de tmobile app


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @juliank 

Dat is vreemd, de aanvuller wordt hier alleen toegevoegd wanneer ik daarvoor kies via de app.

Ik heb meteen ook even WiFi uitgeschakeld, gekeken hoeveel data ik nog over heb in de app, app volledig gesloten en een speedtest gedaan op 5G. In de app zie ik meteen dat mijn data is verminderd dus hier geen problemen.

Welke versie heb je van de app? Ik heb versie 7.0.1 en welke telefoon heb je? Misschien haalt de app de gegevens niet goed op oid.