Beantwoord

T-Mobile app werkt steeds niet goed


Reputatie 4

ik ervaar sindskort problemen met de tmobile app, ik kan dan helemaal niks niet aanvullen, de app blijft vast lopen ookal opnieuw geinstalleerd. het zou juist hierom ook fijn zijn dat je kan aanvullen met SMS

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 31 March 2021, 16:31

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @juliank, excuses voor de veel te late reactie! Jouw topic is op de één of andere manier in een onbekend subforum beland waardoor het als “gearchiveerd” te boek stond. Hierdoor konden wij als moderators er geen vat op krijgen en bleef jouw topic onbeantwoord. Dat is niet netjes en proberen we nu te voorkomen met een aanpassing in hoe de techniek aan de voor- en achterkant werkt!

On topic: is het nu opgelost? Zo niet, laat het weten, dan pak ik het met alle liefde op. Nogmaals sorry!

Reputatie 4

Hoi @juliank, excuses voor de veel te late reactie! Jouw topic is op de één of andere manier in een onbekend subforum beland waardoor het als “gearchiveerd” te boek stond. Hierdoor konden wij als moderators er geen vat op krijgen en bleef jouw topic onbeantwoord. Dat is niet netjes en proberen we nu te voorkomen met een aanpassing in hoe de techniek aan de voor- en achterkant werkt!

On topic: is het nu opgelost? Zo niet, laat het weten, dan pak ik het met alle liefde op. Nogmaals sorry!

helaas te laat en al overgestapt naar jullie concurrentie die nergens problemen mee heeft

Reputatie 4

En daar gaan we weer, lijkt wel of de hele dag top drukte app is op de app. Rete traag en app laadt niet… Alles laatste versie

Reputatie 1

App werkt niet echt mee ik en me broertje hebben een T-mobile unlimited abonnement en zitten dus regelmatig in de app voor de aanvullers. Ook bij Tele2 werkt de app niet goed hoorde ik van me vader (draait denk ik op dezelfde server) 

Reputatie 7

@juliank 

Van mijn collega begreep ik dat jij ondertussen verder bent geholpen via Twitter om dit verder uit te laten zoeken!

@Roy Tollenaar 

Staat de laatste versie van de My T-Mobile App ook op de toestellen van je broer en jou? Heb je de applicatie ook al eens opnieuw geïnstalleerd? En tot slot, van welke telefoon maak je gebruik? 

De eerste twee antwoorden kunnen sowieso ook de oplossing zijn en het antwoord op de laatste vraag heb ik eventueel nodig om dit ook voor jou verder uit te laten zoeken.

We horen het graag!

Reputatie 1

De laatste update van MyT-Mobile is geïnstalleerd, app ook als eens opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPhone 12 mini met iOS 14.6 en me broertje heeft een SE2020 met iOS 14.6. 

Reputatie 7

Hoi @Roy Tollenaar,

Voor jou heb ik ook een case aangemaakt, zoals dat ook voor juliank is gedaan. Hopelijk kunnen mijn collega's spoedig meer duidelijkheid verschaffen!

Reputatie 4

Zonet de nieuwe update geïnstalleerd van my tm, maar deze update lijkt nog meer bugs te bevatten dan de vorige… vraagt om een code terwijl faceid staat ingesteld, en dan opnieuw laadt de app ook weer niet

En als ik op het magenta scherm pijltje terug klikt is het heel onduidelijk waar ik moet klikken om toch in te loggen

En wanneer ik dan toch op de email klik doet faceid het wel... Maar dan krijg ik weer het 2de scherm

Reputatie 4

Hoi @juliank bedankt voor je melding, we gaan de bug met faceID fixen. Ik denk dat het lege dashboard te maken heeft met een tijdelijk trage backend.

Reputatie 4

Hoi @juliank bedankt voor je melding, we gaan de bug met faceID fixen. Ik denk dat het lege dashboard te maken heeft met een tijdelijk trage backend.

Wanneer wordt de backend sneller? Want dit is bijna niet te doen

Reputatie 4

Hoi @juliank bedankt voor je melding, we gaan de bug met faceID fixen. Ik denk dat het lege dashboard te maken heeft met een tijdelijk trage backend.

Wanneer wordt de backend sneller? Want dit is bijna niet te doen

Zou je er een screenrecording van kunnen maken, op bv Google Drive zetten en mij de link kunnen sturen via een prive bericht? Merk te het op specifieke tijden of situaties?

Reputatie 4

Hoi @juliank bedankt voor je melding, we gaan de bug met faceID fixen. Ik denk dat het lege dashboard te maken heeft met een tijdelijk trage backend.

Wanneer wordt de backend sneller? Want dit is bijna niet te doen

Zou je er een screenrecording van kunnen maken, op bv Google Drive zetten en mij de link kunnen sturen via een prive bericht? Merk te het op specifieke tijden of situaties?

Specifieke tijden, en random momenten

Reputatie 4

Hoi @juliank bedankt voor je melding, we gaan de bug met faceID fixen. Ik denk dat het lege dashboard te maken heeft met een tijdelijk trage backend.

Wanneer wordt de backend sneller? Want dit is bijna niet te doen

Zou je er een screenrecording van kunnen maken, op bv Google Drive zetten en mij de link kunnen sturen via een prive bericht? Merk te het op specifieke tijden of situaties?

ik heb hier een voorbeeld, https://www.dropbox.com/s/0i00n073dlpniq4/IMG_2242.MP4?dl=0 dit komt heel vaak voor 

Reputatie 7
Badge +14

Misschien de KPN app eens weghalen, dat botst waarschijnlijk.:)

Reputatie 4

Misschien de KPN app eens weghalen, dat botst waarschijnlijk.:)

nope zeker dat niet, want die werkt tenminste fatsoenlijk waar t-mobile nog wat van kan leren inclusief sms aanvullers en app aanvul

 

App om MB’s aan te vullen werkt niet meer… Heel irritant, omdat ik nu niet kan aanvullen en dus geen internet meer heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanneke1980 

Is het inmiddels gelukt om je MB’s aan te vullen? Heb je ook geprobeerd om de app helemaal af te sluiten en opnieuw te proberen? Mocht je nog problemen ervaren zou je mij een privebericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor graag van je!

Hoi @Hajar, bedankt voor je bericht, maar ik heb de app volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het lijkt weer te werken. Groet, Hanneke

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanneke1980 

Heel fijn dat het weer werkt en bedankt voor je terugkoppeling. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je hier altijd terecht. 

Van de ene op de andere dag, heb ik geen abonnementen meer staan in mijn Mobile App. Als gezin maken wij er met vier personen gebruik van ook om extra Data of belminuten aan te schaffen. Maar ook om te zien wat we per abonnement nog over hebben.

Als ik via de browser inlog met dezelfde inloggegevens zie ik wel al de abonnementen.

App al een paar keer helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op alle vier de IPhones. Chatfunctie geeft geen uitsluitsel en bellen, krijg ik een Engelse tekst dat niemand bereikbaar is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MtH68 

Bedankt voor het doorgeven. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Als je mij een privebericht stuurt met het nummer waar het om gaat dan kan ik ook een case voor je aanmaken, zodat wanneer de oplossing bekend is je op hoogte gesteld kan worden telefonisch of via sms. Je kan in de tussentijd via de browser de gegevens inzien. 

Ik hoop dat ik je meer duidelijkheid heb kunnen geven. 

Ter info voor anderen. 

Ondertussen contact gehad met Hajar, maar het is na 8 dagen nog niet opgelost. Nog steeds geen gegevens in de App, met als gevolg dat mijn kinderen totaal geen inzicht hebben in wat hun data en beltegoeden zijn. 

Heeft iemand in deze chat wellicht een oplossingen of advies? Het opnieuw toevoegen van de abonnementen in de App gaat ook niet, omdat de abonnementen al gekoppeld zijn aan een profiel.

Heb ook afgelopen dagen een aantal keer gebeld met T-mobile krijg alleen een Engelse voicemail dat niemand bereikbaar is. 

 
 

Reputatie 4

Ter info voor anderen. 

Ondertussen contact gehad met Hajar, maar het is na 8 dagen nog niet opgelost. Nog steeds geen gegevens in de App, met als gevolg dat mijn kinderen totaal geen inzicht hebben in wat hun data en beltegoeden zijn. 

Heeft iemand in deze chat wellicht een oplossingen of advies? Het opnieuw toevoegen van de abonnementen in de App gaat ook niet, omdat de abonnementen al gekoppeld zijn aan een profiel.

Heb ook afgelopen dagen een aantal keer gebeld met T-mobile krijg alleen een Engelse voicemail dat niemand bereikbaar is. 

 
 

Heb je het probleem ook in de nieuwe versie van de app (versie 6.8)?

Zou je mij anders een screenrecording kunnen sturen via een prive bericht van het probleem indien je nogsteeds problemen ervaart.

Hoi Wouter,

Sinds vorige week werkt alles weer. Heb via de AppStore verschillende keren de app opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Tot vorige week, toen alles ineens spontaan weer werkte zonder dat ik een nieuwe versie had opgehaald.

Vandaag geupdate naar 6.8 en het werkt nog steeds.

 

Reageer