Beantwoord

Voicemail (mobiel) gaat niet aan/werkt niet

  • 20 juli 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Ik krijg mijn voicemail met geen mogelijkheid meer aan. In de app staat alles op aan, maar de telefoon schiet niet door naar de voicemail. 

- Uit- en weer aanzetten werkt niet.

- Sms-en naar VM aan en uit werkt niet.

- Sms notificaties staan in account ook aan, krijg ik ook niet.

 

Volgens de instellingen staat de VM dus aan. Ik heb alles dus al aan en uitgezet en weer aan, de sms-jes verzonden, telefoon na iedere wijziging uit en opnieuw aan. Maar niets werkt.

 

Kan dit uitgezocht worden?

 

 

icon

Beste antwoord door David 22 juli 2021, 09:58

Hoi @WendyW1,

Dit wil ik graag voor je nakijken! 

Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Dan ga ik hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @WendyW1

Goed dat je het hier alvast aangeeft en dat je zelf e.e.a. alvast hebt uitgesloten.
Ik verwacht dat een van de community moderators in de T-Mobile systemen moet kijken waar het hier misgaat. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst, nog even geduld dus. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WendyW1,

Dit wil ik graag voor je nakijken! 

Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Dan ga ik hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag!

Reageer