Beantwoord

06 wel zichtbaar in my t-mobile maar 4g voor thuis niet

• 20 december 2020
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

ik had al een abonnement voor mijn smartphone bij tmobile. Dat abonnement is zichtbaar in my t-mobile. Bij tmobile afgelopen week 4g voor thuis router opgehaald, ze hebben die op hetzelfde adres gezet als het smarthoneabonnement anders zou klantvoordeel niet zichtbaar zijn en dat is wel gewoon zichtbaar. Ik kan echter met geen mogelijkheid ook 4g voor thuis zichtbaar krijgen in my t-mobile???

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 20 december 2020, 09:22

Hallo JanTilburg,

Ik denk dat je daar een apart account voor moet aanmaken zoals ook vermeld in bijgaande topic. Het is al een wat ouder bericht maar volgens mij geldt dat nog steeds.

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hallo JanTilburg,

Ik denk dat je daar een apart account voor moet aanmaken zoals ook vermeld in bijgaande topic. Het is al een wat ouder bericht maar volgens mij geldt dat nog steeds.

Mvg. Marcel

Dank je voor de vlotte reactie maar t werkt niet… keurig 097 nummer gecopy/paste dat als automatisch herkend verscheen. Geklikt op stuur een sms, komt geen sms. Geklikt op stuur een mail, komt geen mail, ook niet in spamfolder. Terwijl in mijn contract voor 4g voor thuis gewoon t goede mailadres staat....

Nou, na een hoop gefriemel toch gelukt, maar geen idee meer hoe. Behoorlijk verwarrende hoepels waar je doorheen moet springen. Iedereen hier dank, zonder jullie antwoorden had ik een uur in de rij gestaan bij de t mobile shop🙃

Jan Tilburg, ik ben ook al een paar uur bezig. Wil je vertellen hoe???

Reageer