Beantwoord

2 nummers samen voegen op My T-Mobile lukt niet

• 14 juni 2017
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Hoi iedereen
Een account toevoegen op my t-mobiel lukt niet.

Ik moet me dan elke keer inloggen zonder dat ik dus een account kan toevoegen.

Meerdere keren geprobeerd en app er af gehaald en weer opnieuw geïnstalleerd.

Maar dat hielp allemaal niks .

M.v.g. geronimo
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 juni 2017, 12:07

Hoi Geronimo.

Het klopt dat je een loginscherm te zien krijgt. Daar moet je dan de ggegevens van het toe te voegen account invullen, zodat de T-Mobile app dat tweede account kan toevoegen.

Dit zijn de te volgen stappen:
1. Open de My T-Mobile App en log in.
2. Ga naar het menu en klik op het icoon links boven in je scherm. (Wanneer je een foto hebt ingesteld, klik je hier op.)
3. Kies account toevoegen.
4. Log in met de account die je wil toevoegen.
5. Volg de instructies op je scherm.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Via my t-mobile via standaard webbrowser kan je niet onder 1 b.v. klantaccount meerdere nummers beheren.

In de App op Android zag ik bij opstarten dat ik de keus kon maken uit 2 nummers omdat ik wellicht al een keer die 2 nummers met die app had ingelogd (ik heb momenteel 3 TMO-NL nummers). Wel was op dat startscherm van de App geen onderscheid te zien; Een subtitel met nummer onder mijn naam initialen zou handig zijn.
Hoi Geronimo.

Het klopt dat je een loginscherm te zien krijgt. Daar moet je dan de ggegevens van het toe te voegen account invullen, zodat de T-Mobile app dat tweede account kan toevoegen.

Dit zijn de te volgen stappen:
1. Open de My T-Mobile App en log in.
2. Ga naar het menu en klik op het icoon links boven in je scherm. (Wanneer je een foto hebt ingesteld, klik je hier op.)
3. Kies account toevoegen.
4. Log in met de account die je wil toevoegen.
5. Volg de instructies op je scherm.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂
Reputatie 6
Badge +11
@Kaassausje
Ik was blijkbaar al een keer zonder te realiseren in stap 2 beland. Nu 3de nummer toevoegen volgens jouw stappenplan werkt zoals verwacht. Dank ervoor.

Ik zie nu 3x hezelfde icoontje + 3x mijn naam, vandaar de suggestie aan TMO developers om accountnaam of telefoonnumer ook weer te geven.
@tmoesel
Geen probleem. :)

Als je bent ingelogd en in het hamburgermenu op het rondje bovenaan tapt, krijg je andere opties, o.a. 'profiel'. Ga daarheen en tap op het rondje met de letters erin. Je zou dan ergens in beeld de optie moeten krijgen om een foto te uploaden. Misschien maakt dat het overzicht makkelijker? Je kunt daar ook de profielnamen veranderen, da's dan de eerste optie onder de profielafbeelding. 🙂
Reputatie 6
Badge +11
@Kaassausje
De term 'hamburgermenu' had ik nog niet eerder meegemaakt 🙂, maar het was idd goed mogelijk 3x mijn naam even te veranderen in iets anders, simpelweg maar de betreffende accountnaam

@TMO-NL
Door een veelheid aan aanraakschermen, SIMkaarten en besturingssystemen en het feit dat ik primair 4GvT klant ben, beperk ik me voor dit soort account en internet toegangs zaken (die prima via een HTML5 standaard webpagina kunnen) tot een willekeurige computer/webbrowser met internet toegang. Een tijdje terug zelfs beter een andere internetprovider dan TMO-NL omdat via TMO-NL de klantaccountwebsite vaak slecht of niet toegankelijk was.

Ik vind het verder een kromme stategie om multi-account en klantaccount via een meestal klein scherm en single-user apparaat werkend te hebben terwijl het via https://www.t-mobile.nl/my compleet ontbreekt. Bij een andere provider is het tijden precies andersom. B.v. een ouder is klant en beheert meerdere abos/SIMkaarten en een kind binnen deze klantacccount heeft alleen een de app om eigen abo/prepaid te beheren (met bepaalde beperkingen e.v.t.).

Ik snap wel dat een abo login en schakelmethode tussen abos makkelijk te implementeren is met gebruikmaking van standaard onderliggende weblogin, maar bijna de helft van het smartphonescherm wordt soms gebruikt voor T-Mobile NL reclame voor nog meer services die ik allang ken en toch niet wil. Verder heeft de app standaard recht op : "Location", "Read contacts" en "Keep awake". Dit alles gezien hebbend, staan deze rechten nu uit en gaat de app wellicht richting uninstall.

Reageer