Beantwoord

Aanpassen bankgegevens

• 13 juli 2016
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Er wordt gesteld in hulp dat ik 'eenvoudig ' in my T-mobile mijn bankgegevens kan aanpassen. Ik druk op delink die mij daarnaartoe stuurt en ik kan nergens mijn gegevens aanpassen.. Wat nu?

Verder kreeg ik een notificatie van T-mobile dat een bedrag niet afgeschreven kon worden, ik keek mijn facturen na, ik kan niet zien welke betaald en welke open is in my tmobile, dus via de bank. En er blijkt een ander bedrag te zijn afgeschreven dan mijn facturen aangeven. Hoe kan dat?

Iemand van T-mobile een antwoord?

bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 14 juli 2016, 09:44

Hi Ivrennes,

Welkom op ons Forum

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er nog een factuur van 18 april openstaat. Het gaat om een bedrag van €29,97. Deze kun je nu zelf betalen via deze link. Zodra de betaling is verwerkt, wordt de blokkade verwijderd.

Ik zie ook dat je een zakelijk abonnement en dus moet je inloggen T-Mobile Beheer om je betaalgegevens te kunnen wijzigen. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Niet handig om een link te krijgen die niet werkt! Kun je de gegevens wel aanpassen als je de optie zelf zoekt via het menu? Wanneer je de T-Mobile app gebruikt, ga je na ingelogd te zijn naar 'Factuur en betaalgegevens' om het te veranderen. Maak je gebruik van My T-Mobile via de website dan klik je aan de linkerkant op 'Gegevens & instellingen'. Onder het kopje 'Persoonlijke gegevens wijzigen' staat 'Betaalgegevens'. Als je daarachter op wijzigen klikt, moet je het wel aan kunnen passen. Hoop dat het je op deze manier wel lukt. Zo niet, geef dan aan waar je precies vastloopt.

Als je in My T-Mobile naar 'Facturen' gaat, zie je een overzicht van je laatste facturen. Bij mij staat er een groen vinkje bij de factuurdatum als de factuur is betaald. Zie jij deze niet staan?

Waarom er een ander bedrag is afgeschreven dan op de factuur staat zal een T-Mobile medewerker voor je moeten nakijken. Kan het misschien zijn dat je eerder zelf een bedrag hebt overgemaakt en toen per ongeluk teveel hebt betaald? Wat je teveel betaalt, verrekent T-Mobile namelijk automatisch met de volgende factuur waardoor er minder wordt afgeschreven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ivrennes,

Welkom op ons Forum

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er nog een factuur van 18 april openstaat. Het gaat om een bedrag van €29,97. Deze kun je nu zelf betalen via deze link. Zodra de betaling is verwerkt, wordt de blokkade verwijderd.

Ik zie ook dat je een zakelijk abonnement en dus moet je inloggen T-Mobile Beheer om je betaalgegevens te kunnen wijzigen. Op deze pagina vind je hier meer informatie over.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo er was geen blokkade. Het factuur bedrag van april was 24.77, zyn daar 5,20 E aan kosten bij gekomen? Groet lucas van rennes
Badge +13
Heb je misschien gekeken naar het bedrag zonder BTW?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ivrennes,

Rosan heeft het aan het juiste eind. Het gaat inderdaad om de BTW. Op je factuur staat dit ook aangegeven. 🙂

Hopelijk is alles zo duidelijk. Laat je het weten als er nog vragen zijn?

Reageer