Beantwoord

aanpassen privacy instellingen

• 6 september 2019
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Dag, het lukt al een tijdje niet om mijn privacy-instellingen te wijzigen. Ik wil graag alles op Uit zetten, maar dan verschijnt een melding van een technische storing. Op het forum zie ik verschillende vergelijkbare meldingen van gebruikers maar niet hoe het wordt opgelost. Ondertussen blijk ik maar ongevraagd berichten ontvangen. Heel irritant, en ook niet conform de AVG-wetgeving.
Graag hoor ik hoe dit zsm opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 september 2019, 17:58

Hallo @Eveline8 Welkom in de community!
Dat is heel vreemd want ik heb het zojuist even getest en hier (op mijn IPad) lukt het prima.

Probeer het eens met een andere browser soms wil dat nog wel eens verschil maken.
Bvb. Chrome webbrowser
Ik hoor graag of het zo wel lukt.
Groetjes en een fijn weekend
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Eveline8 Welkom in de community!
Dat is heel vreemd want ik heb het zojuist even getest en hier (op mijn IPad) lukt het prima.

Probeer het eens met een andere browser soms wil dat nog wel eens verschil maken.
Bvb. Chrome webbrowser
Ik hoor graag of het zo wel lukt.
Groetjes en een fijn weekend
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Eveline8,

Is het gelukt met de tip van CrisTien? Zo niet, kun je mij via een privébericht voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Als het om PrePaid gaat dan volstaat je 06-nummer.
Het is niet gelukt met de tip van CrisTien, maar gelukkig heeft een collega-moderator de instellingen inmiddels aangepast. Dank, groeten Eveline

Reageer