Beantwoord

Aanpassen Privacy Instellingen

  • 13 maart 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 3
Badge +10

Ik wil graag mijn privacy-instellingen aanpassen, en alles hierop op “Nee” zetten. Dit wil ik echter zelf kunnen doen, en niet laten doen door een medewerker van T-Mobile.
Waarom niet? Omdat dit al meer dan anderhaf jaar bekend is dat dit systeem niet werkt, en we eens moeten ophouden met een workaround. Er zijn klanten die dit niet kunnen aanpassen, niet naar het forum willen/gaan, niet bellen, en waardoor zij dus (soms onbewust) op mailinglists blijven staan.

Ik heb hiermee dus als klant geen enkele inspraak op wat T-Mobile met mijn gegevens doet.

Deze “verstoring” is al meer dan 'n jaar bekend bij T-Mobile, en hier wordt een workaround gegeven: De T-Mobile medewerker zet dit voor de klant op “Nee”. Echter als ik de Autoriteit Consument & Markt mag geloven, moet ik deze optie zelf (persoonlijk, zonder tussenkomst) hebben.

Wanneer krijgt de klant het recht zijn of haar instellingen te wijzigen, in plaats van een T-Mobile medewerker?

Bronnen:
https://community.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/privacy-instellingen-wijzigen-319689 (27-1-2020)
https://community.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/aanpassen-privacy-instellingen-315861 (8-10-2019)
https://community.t-mobile.nl/my-t-mobile-en-my-t-mobile-app-397/aanpassen-privacy-instellingen-314920 (6-9-2019)
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/kan-privacy-instellingen-niet-aanpassen-312154 (27-5-2019)

 

icon

Beste antwoord door David 15 maart 2021, 15:04

Hoi Lodan,

Leuk je hier weer eens op de Community terug te zien! 

De reden is natuurlijk iets minder leuk, maar daar heb ik gelukkig goed nieuws over. We hadden hier inderdaad hardnekkige problemen mee, maar deze zijn vorige week opgelost. Op dit moment zou het dus gewoon mogelijk moeten zijn om de privacy-instellingen aan te passen via jouw My T-Mobile.

Mocht dit nog niet het geval zijn dan horen we het graag van je en dan horen we ook graag via welk apparaat en met welke software je dit probeer uit te voeren.

Als je nog andere vragen hebt horen we het ook graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Lodan,

Leuk je hier weer eens op de Community terug te zien! 

De reden is natuurlijk iets minder leuk, maar daar heb ik gelukkig goed nieuws over. We hadden hier inderdaad hardnekkige problemen mee, maar deze zijn vorige week opgelost. Op dit moment zou het dus gewoon mogelijk moeten zijn om de privacy-instellingen aan te passen via jouw My T-Mobile.

Mocht dit nog niet het geval zijn dan horen we het graag van je en dan horen we ook graag via welk apparaat en met welke software je dit probeer uit te voeren.

Als je nog andere vragen hebt horen we het ook graag!

Reageer