Vraag

Account aanmaken niet mogelijk vanwege geen mobiel

  • 18 november 2019
  • 4 reacties
  • 570 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik wil mijn simkaart activeren, maar daarvoor moet een account aangemaakt worden, maar mijn huidige abonnement bij mijn vorige provide is verlopen, dus ik kan geen SMS ontvangen. Hoe nu verder?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Iwonka7 

Voor het activeren kun je één van de volgende dingen doen :

Wachten op een Moderator (ze proberen binnen de 24 uur te reageren).

Je kan langs gaan bij een TM shop in de buurt

Je kunt morgen ochtend even iets regelen waarmee je naar de klantenservice kan bellen, nummer is 06 2400 1200.

Bedankt! Misschien dat er nog een moderator reageert voor morgenochtend, anders bel ik morgenochtend wel.

Reputatie 7
Badge +7

Moderators zijn wel gewoon hele dagen actief maar ze werken meestal vanaf de oudere topics naar de nieuwere.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Iwonka7 

Als ik het goed begrijp heb je een T-Mobile abonnement afgesloten bij ons en wil je graag je nieuwe simkaart activeren? Is dat inmiddels gelukt? Zo niet, kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres laatste 4 cijfers van je iban en je simkaartnummer? Dan help ik je graag verder!

Reageer