Beantwoord

Account deleten My T-Mobile

• 31 juli 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Hoi,
Ik zou graag m'n complete T-Mobile account willen verwijderen. Kunnen jullie mij daar bij helpen alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Issam 1 augustus 2017, 14:31

Hey Droopy,

Welkom op het forum!

Daar kunnen we je zeker bij helpen. Mag ik vragen wat hier de reden van is? Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Mocht je een nieuw account willen aanmaken onder hetzelfde 06-nummer dan kan dit over minimaal 60 minuten.

Heb je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Droopy,

Welkom op het forum!

Daar kunnen we je zeker bij helpen. Mag ik vragen wat hier de reden van is? Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Mocht je een nieuw account willen aanmaken onder hetzelfde 06-nummer dan kan dit over minimaal 60 minuten.

Heb je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!
Hallo, ik wil graag mijn geheel t-mobile account verwijderen. De facturen mogen voortaan per post. Reden is dat ik de specificatie niet meer wil kunnen zien.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Esmee84,

Dit wil ik graag voor je regelen, maar je bent ook niet geregistreerd op de Community met jouw My T-Mobile account. Ik heb op dit moment dus geen inzage in jouw gegevens in ons systeem en kan dan ook niets wijzigen. Kun je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN sturen? Een privébericht kun je via mijn profiel versturen. Ik ga er dan zo snel mogelijk mee aan de slag!

PS Alvast handig om te weten: Er zitten wel kosten verbonden aan het ontvangen van een factuur per post. Je vindt op jouw prijslijst de kosten per factuur.

Reageer