Beantwoord

Accounts toevoegen aan My T-Mobile

• 13 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 276 Bekeken

Ik heb een data (970...) abonnement + 2x 06.... abonnement, nu wil ik de 06 nummers (facturen etc) aan "mijn TMobile van (970 ..) toevoegen, maar dit is niet mogelijk omdat het emailadres al in gebruik is. Hoe kan ik deze 06 nummers toevoegen zodat ik een totaal overzicht krijg ?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 13 augustus 2017, 11:41

Hoi dvanderoord, welkom op het klantenforum.

Allereerst: ik heb de titel van je topic veranderd, T-Mobile Samen is namelijk niet hetzelfde als meerdere accounts kunnen inzien.

Je hebt voor elk nummer (06 en 097) een apart My T-Mobile account nodig en je kunt ze alleen in de My T-Mobile app toevoegen als extra accounts, zodat je tussen de verschillende accounts kunt wisselen. Accounts kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi dvanderoord, welkom op het klantenforum.

Allereerst: ik heb de titel van je topic veranderd, T-Mobile Samen is namelijk niet hetzelfde als meerdere accounts kunnen inzien.

Je hebt voor elk nummer (06 en 097) een apart My T-Mobile account nodig en je kunt ze alleen in de My T-Mobile app toevoegen als extra accounts, zodat je tussen de verschillende accounts kunt wisselen. Accounts kunnen niet aan elkaar gekoppeld worden.

Reageer