Vraag

Activeren sim pagina offline

Reputatie 2
Ik probeer vandaag gedurende de dag al mijn nieuwe simkaart te activeren, maar ik kom er gewoonweg niet in.

Na het inloggen krijg ik per direct het volgende:

Sorry! Er ging iets mis..
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.

Via deze URL: https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren

...wat nu?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is inderdaad vreemd. Ben je ingelogd of uitgelogd op My T-Mobile?

Groet,
Reputatie 2
Even technische achtergrond: ik ben een webdev dus ik red me prima uit technische situaties.

Ik benader de pagina uitgelogd en vervolgens door in te loggen krijg ik de error. Dit probleem komt ook voor in incognito én na het verwijderen van de lokale site cookies.
Reputatie 6
Badge +17
Even technische achtergrond: ik ben een webdev dus ik red me prima uit technische situaties.

Ik benader de pagina uitgelogd en vervolgens door in te loggen krijg ik de error. Dit probleem komt ook voor in incognito én na het verwijderen van de lokale site cookies.

Ik kan het niet reproduceren. Ik zal het in ieder geval even intern doorgeven.
Van welke browser maak je gebruik van? Heb je ook al een andere browser geprobeerd?

Groet,
Reputatie 2
Zowel Internet Explorer als Edge als Firefox én Chrome geven allemaal dezelfde fout.
Omdat de pagina het in werkelijkheid wel doet, ligt het aan de server of aan iets in mijn account.
Reputatie 2
Opgelost via de chat v/d klantenservice, toch wel vreemd dat die service niet bij iedereen het zelfde functioneert.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo ReSpawN,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Wat vreemd dat je die melding te zien kreeg. Zijn de rest van de pagina's op onze website wel goed bereikbaar?

Ik ben blij om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog aanvullende vragen of verzoeken hebben dan horen we dat graag. 🙂

Reageer