Beantwoord

Adreswijziging doorgeven lukt niet

• 3 februari 2016
  • 6 reacties
  • 740 Bekeken

Ik wil via de site een adreswijziging doorgeven, maar elke keer geeft hij aan dat de toevoeging van het huisnummer niet goed is ingevuld. Maar ik heb helemaal geen toevoeging.
Hoe kan ik dit oplossen
icon

Beste antwoord door David 4 februari 2016, 16:32

Hey Bertvanechteld,

Nogmaals van harte welkom! :)

Inderdaad erg vreemd dat het niet lukt om je adres te wijzigen! Zou je mij in een privébericht het oude en nieuwe adres kunnen sturen? Ik kan het dan voor je aanpassen in het systeem.

Ik zie je bericht graag in m'n inbox verschijnen!
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +7
Hi Bert,

Als eerste welkom op het forum. Vreemd dat een adreswijziging niet lukt, mogelijk is er een storing.
Dan zou ik zeggen, gebruik de chat.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bertvanechteld,

Nogmaals van harte welkom! :)

Inderdaad erg vreemd dat het niet lukt om je adres te wijzigen! Zou je mij in een privébericht het oude en nieuwe adres kunnen sturen? Ik kan het dan voor je aanpassen in het systeem.

Ik zie je bericht graag in m'n inbox verschijnen!
Blijkbaar toch een fout in het systeem.
Mij lukt het nu nl. ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Anorak,

Goed dat je dit aankaart, maar het lijkt toch slechts een tijdelijk euvel! In ons systeem zie ik namelijk dat je 7 minuten voor jouw bericht je adres wel degelijk hebt gewijzigd.

Klopt het dat het hierbij alleen om een wijziging van het huisnummer ging? Het kan even duren voor je het ook terug ziet op je My T-Mobile. Mocht het nog niet kloppen, stuur dan even het oude en nieuwe adres via een privébericht naar me toe, dan kijk ik het voor je na!
Ja, is idd alleen het huisnummer.
Ik ging er nl. vanuit, dat ik gelijk een bevestiging te zien zou krijgen.
Bij alle andere adreswijzigingen die ik doorgevoerd heb, was dat nl. wel zo.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anorak,

Ik zie dat je hebt aangegeven dat de ingangsdatum van de adreswijziging 11/4 pas is, dus ik ga ervanuit dat je tegen die tijd nog een bevestiging ontvangt. Ik zie in ieder geval op jouw My T-Mobile dat de wijziging voor die datum staat ingepland. Dus dat gaat goedkomen! 🙂

Leuk dat je gaat verhuizen trouwens! Al druk bezig met inpakken en klussen? In ieder geval alvast veel succes met verhuizen!

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, hoor ik het graag!

Reageer