Beantwoord

Adreswijziging zakelijk niet mogelijk

  • 21 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ik kan in mijn settings mijn adresgegevens niet wijzigingen. Na mijn vorige vraag hierover stond dat dit wel kon. Nou nee ik kan dit niet aanpassen. Hierdoor komt er nog steeds post binnen op mijn oude adres. Ik wil dat dit wordt aangepast. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 21 augustus 2016, 14:54

Hoi willemoud66.

Ik sluit dit topic, het is tegen de huisregels van het forum om meermaals dezelfde vraag te stellen. Zou je in je andere topic gewoon even willen wachten tot een T-Mobile Moderator langskomt? Die is er nog niet geweest, dus is je topic nog niet afgehandeld en derhalve is er geen reden om een nieuwe te openen. (Lodan is een medeklant, geen medewerker, net als ik.)

Het is weekend, er is momenteel maar 1 moderator aanwezig en er was al een achterstand, dus reactie zal langer op zich laten wachten dan normaal gesproken. Tevens is dit een klant-helpt-klant forum waar T-Mobile Moderators proberen om binnen 24 uur topics op te pakken, wat het forum per definitie niet geschikt maakt voor vragen met (haastige) spoed.

Je krijgt nog een antwoord in je andere topic van een T-Mobile Moderator, maar geduld wordt wel gevraagd.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi willemoud66.

Ik sluit dit topic, het is tegen de huisregels van het forum om meermaals dezelfde vraag te stellen. Zou je in je andere topic gewoon even willen wachten tot een T-Mobile Moderator langskomt? Die is er nog niet geweest, dus is je topic nog niet afgehandeld en derhalve is er geen reden om een nieuwe te openen. (Lodan is een medeklant, geen medewerker, net als ik.)

Het is weekend, er is momenteel maar 1 moderator aanwezig en er was al een achterstand, dus reactie zal langer op zich laten wachten dan normaal gesproken. Tevens is dit een klant-helpt-klant forum waar T-Mobile Moderators proberen om binnen 24 uur topics op te pakken, wat het forum per definitie niet geschikt maakt voor vragen met (haastige) spoed.

Je krijgt nog een antwoord in je andere topic van een T-Mobile Moderator, maar geduld wordt wel gevraagd.