Beantwoord

Android My T-mobile app werkt niet goed!

• 20 januari 2017
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ik heb een stel samen en stel bij abonnement (M Tablet) en probeerde onlangs deze aan te passen. Dat lukte niet, het draaiende cirkeltje bleef eeuwig in beeld totdat ik deze afgebroken heb. Omdat ik op dat moment nog voldoende tegoed in de bundel had heb ik het maar zo gelaten. Vervolgens was op 17/1 de bundel op en heb ik de 2000 MB aanvuller proberen te kopen. Dat ging goed totdat ik de melding kreeg dat het kopen van de aanvuller mislukt was. "Probeer later het nog een keer" was het advies. Heb ik gedaan. Weer dezelfde melding. Daarna heb ik uitgelogd. Een minuut of tien later wilde ik het weer proberen en wat schetst mijn verbazing, 2x de 2000 MB aanvuller erbij. Dus ondanks de melding dat het aanvullen mislukt was is de bundel toch aangevuld. Goed voor T-mobile maar niet voor de klant lijkt mij. Hoe kan dit?

groeten,
Arend
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 10:16

Hi EagleRens,

We hadden de afgelopen dagen namelijk een aantal keer last van een storing met My T-Mobile. In de meeste gevallen krijg je hier een melding van op My T-Mobile maar ik vermoed dat je deze niet gezien hebt gekeren. Wel goed dat je aan de bel trekt want dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik zie inderdaad dat de MB-Aanvuller twee keer in rekening gebracht is. Uiteraard heb ik er zojuist een voor je vergoed. De kosten blijf je nog wel zien op My T-Mobile maar dit zal verrekend worden op je aankomende factuur. Sorry voor het ongemak! 🙂

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi EagleRens,

We hadden de afgelopen dagen namelijk een aantal keer last van een storing met My T-Mobile. In de meeste gevallen krijg je hier een melding van op My T-Mobile maar ik vermoed dat je deze niet gezien hebt gekeren. Wel goed dat je aan de bel trekt want dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik zie inderdaad dat de MB-Aanvuller twee keer in rekening gebracht is. Uiteraard heb ik er zojuist een voor je vergoed. De kosten blijf je nog wel zien op My T-Mobile maar dit zal verrekend worden op je aankomende factuur. Sorry voor het ongemak! 🙂

Wil je het laten weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Hi Amy,

Dank je voor je reactie en actie. Helaas kon ik door trieste familieomstandigheden niet eerder reageren. Verder heb ik geen vragen, ik ben heel tevreden met mijn t-mobile abonnementen!

groet,
Arend
Reputatie 7
Badge +15
Hi Arend,

Graag gedaan hoor! Hopelijk zijn de omstandigheden niet al te erg, in ieder geval veel sterkte gewenst!

Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!

Reageer