Beantwoord

App blijft hangen op ‘gegevens binnenhalen’

Ik gebruik al een aantal jaar de tmobile-app, handig om je verbruik in te zien. Sinds kort nog een account toegevoegd om deze voor het gebruik in te zien, als ik van gebruiker wil switchen blijft deze de hele tijd draaien op ‘gegevens binnenhalen’ en dat doet ie al een week!?!?!?

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door mennoposthumus1 16 juli 2018, 12:42

Jaimy,

Inderdaad, in de app doet mijn profiel het wel en die van mijn vriendin het niet, deze blijft maar hangen op gegevens binnenhalen..

ik stuur ue het nummer waar het om gaat.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Menno,

De My T-Mobile App is zeker handig, maar dan moet de app het wel goed doen!

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? We merken dat dit veel problemen in één keer kan verhelpen, dus dit zou ik dan ook gelijk even testen. Merk je ook nog een verschil tussen WiFi en mobiel internet of blijft de app draaien bij beide netwerken? Anders kun je dat ook nog even testen!

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen! Houd ons op de hoogte en we helpen je zo snel mogelijk verder! 🙂
Hoi David,

Heb de app al opnieuw geïnstalleerd en in- en uitgelogd, helaas zonder resultaat.

Wifi en mobiel internet maakt ook geen verschil.

Het zou toch wel handig zijn als de switch in de app werkt, daar is die inmiddels voor bedoelt..
Met het account los inloggen blijft ook hangen, inloggen op de website kan er ook eigenlijk niks, welkom ja maar dingen inzien nee 🙁

Zou toch fijn als ik weet waar ik aan toe ben..
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Menno,

Daar is het inderdaad voor bedoeld, dus we gaan je uiteraard helpen tot het is opgelost!

Begrijp ik goed dat het 'los' inloggen maar bij één van de twee niet werkt, en bij de andere wel? In dat geval zou ik graag het nummer van het account waarbij het niet lukt ontvangen in een privébericht. Ik kan het account dan verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken, waarna het probleem verholpen zou moeten zijn.

Ik hoor het graag van je Menno!
Jaimy,

Inderdaad, in de app doet mijn profiel het wel en die van mijn vriendin het niet, deze blijft maar hangen op gegevens binnenhalen..

ik stuur ue het nummer waar het om gaat.
Goedemiddag,

Helaas zijn we weer terug bij af ☹️

Het is zeven maanden goed gegaan, maar nu weer de zelfde ellende, het lijkt wel of switchen naar meerdere accounts niet op langere termijn mogelijk is.

Het moet niet zo wezen dat ik weer een nieuw account moet aanmaken?

Ik wil gewoon onze verbruiksstatus in kunnen zien!

Wie kan mij helpen...?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Menno,

Heb je de applicatie ook al opnieuw geïnstalleerd? Van welk toestel maak je gebruik en welke software staat hierop? Is dit de nieuwste software die er voor jouw telefoon beschikbaar is? Zo niet, update dan ook even de software van de telefoon alvast.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Hoi David,

ja, hebben de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. We maken gebruik van iPhone’s en iPad met de laatste software.

Zelfs als ik op een Windows computer inlog krijg ik minimaal gegevens te zien.
Wij zijn inmiddels benaderd door T-mobile, het probleem is verholpen, wat het was weten we niet maar het werkt weer!

Grote blij 😃
Reputatie 7
Badge +20
Super om te lezen dat het op magische wijze is verholpen! 😄
Magisch zal het niet geweest zijn, T-mobile heeft dit keer zn werk gedaan 👍🏻

Reageer